System der fungerer som Sun Cobalt adminit~
Fra : J. Tjelum

Dato : 28-08-02 22:50

Hej.
Jeg har set Sun Cobalt fungere, og netop deres
administrationsinterface med håndtering af flere domæner, brugere og
grupper virker ret overbevisende.
Findes der et tilsvarende GPL produkt der på tilsvarende måde kan
håndtere adskillige (sub)domæner, bruger- og gruppeaccounts?

På forhånd tak.

Mvh. J. Tjelum
Frederiksberg

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 29-08-02 17:52

J. Tjelum wrote:

> [...]
> Findes der et tilsvarende GPL produkt der på tilsvarende måde kan
> håndtere adskillige (sub)domæner, bruger- og gruppeaccounts?

Måske kan du bruge en enkelt af nedenstående:

Plesk
Linuxconf (har også en webdel)
Webmin