Dansk Kabel TV
Fra : Sørensen

Dato : 28-08-02 20:48

Håber det er den rigtige gruppe.
Har en del måneder betalt til "Dansk kabel TV" kr. 249,00 for et "internet
abonnement". Problemet er dels at forbindelse er særdeles ustabil - men
hyppige og langvarige udfald, hvilket spolerer det jeg nørkler med, og dels
at "Dansk kabel TV" ikke svarer på henvendelser ,- overhovedet. "Firmaet"
er iøvrigt en del af TDC.

Please - hvad gør jeg...?
VH Sørensen

Fra : Jens

Dato : 28-08-02 21:02

"Sørensen" <dyt@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> abonnement". Problemet er dels at forbindelse er særdeles ustabil - men
> hyppige og langvarige udfald, hvilket spolerer det jeg nørkler med,

Kunne tyde på at du har en dårlig kabel-TV installation. Er du sikker på at
dit skillefilter sidder korrekt, og at der ikke er nogen fjernsyn/radio på
før filtret ?

> og dels at "Dansk kabel TV" ikke svarer på henvendelser ,- overhovedet.
"Firmaet"
> er iøvrigt en del af TDC.

Har du prøvet at ringe til dem ?

> Please - hvad gør jeg...?

Ringer til dem.....

Jens

Fra : Sørensen

Dato : 29-08-02 22:14

Tak for svaret...
Kontakt med Dansk Kabel TV er etableret, - og det ser lovende ud ...