Tak for svaret...
Kontakt med Dansk Kabel TV er etableret, - og det ser lovende ud ...
"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:L_9b9.33658$ww6.2647428@news010.worldonline.dk...
> "Sørensen" <dyt@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d6d2996$0$27649$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Håber det er den rigtige gruppe.
> > Har en del måneder betalt til "Dansk kabel TV" kr. 249,00 for et
> "internet
> > abonnement". Problemet er dels at forbindelse er særdeles ustabil - men
> > hyppige og langvarige udfald, hvilket spolerer det jeg nørkler med,
>
> Kunne tyde på at du har en dårlig kabel-TV installation. Er du sikker på
at
> dit skillefilter sidder korrekt, og at der ikke er nogen fjernsyn/radio på
> før filtret ?
>
> > og dels at "Dansk kabel TV" ikke svarer på henvendelser ,- overhovedet.
> "Firmaet"
> > er iøvrigt en del af TDC.
>
> Har du prøvet at ringe til dem ?
>
> > Please - hvad gør jeg...?
>
> Ringer til dem.....
>
>
Jens
>
>