2 x trådløs mus & tastatur
Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 28-08-02 19:19

Hej

Er det muligt at installere 2 sæt mus & tastatur til den samme PC.
Det skal helst fungere så det ene sæt er ved PC'en og det andet sæt er i
stue (som ligger ret op af værelset hvor PC'en står). Hvis nu man
indstillede begge sæt til den samme frekvens og derefter lod det ene sæt
i dvale for så derefter at bruge det andet, vil det kunne lade sig gøre?

Er der nogen der har svar på dette eller har selv erfaringer med det.

Mvh.

Brian

--
Hvis du ka' du li' små søde hunde
så kig nærmere her:

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 28-08-02 19:42

Jeg vil ikke gøre mig selv specielt kvalificeret til dette svar, men mener
ikke det kan lade sig gøre...

I så tilfælde skal de være PS/2 og USB, men det et tvivlsomt..

Fra : Omikron

Dato : 28-08-02 21:22

jeg har da 1x logitech trådløs mus, 1x logitech trådløs trackball, 1x razer
boomslang mus og 1x trådløs logitech tastatur og det virker sku bare perfect

mvh

Lasse