Scorefil i XNews
Fra : Splyf

Dato : 28-08-02 18:19

Hej!

Hvorfor virker min scorefil ikke i XNews?
Jeg ønsker at mine egne postninger fremtræder og har skrevet følgende i
score.ini men intet sker:

[.]
Score: 9999
From: Splyf <splyf@msn.com>

Fra : Rudi Stegen

Dato : 28-08-02 19:30

Hej Splyf, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvorfor virker min scorefil ikke i XNews?
>
> Score: 9999
> From: Splyf <splyf@msn.com>

Prøv med:

Score: 9999
From: Splyf

eller:

Score: 9999
From: splyf@msn.com

eller:

Score:: 9999
From: Splyf
From: splyf@msn.com

Den sidste betyder, at den scorer 9999, uanset om det er fra Splyf
eller splyf@msn.com

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Dino

Dato : 28-08-02 20:24

Den 28-8 2002 skrev Rudi Stegen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Score:: 9999
> From: Splyf
> From: splyf@msn.com
>
> Den sidste betyder, at den scorer 9999, uanset om det er fra Splyf
> eller splyf@msn.com

Ja, den er god... Men jeg vil alligevel komme med et forslag ;0)

Score:: =9999

Dels så stopper Xnews læsning af scorefil, og så er der ingen andre scores
der indvirker på den totale score sum.

--
Dino

Verdens største samling af danske
scripts og moduler til Hamsteren

<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Hamstersiden.html>

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-08-02 12:45

Hej Dino, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ja, den er god... Men jeg vil alligevel komme med et forslag ;0)

Så skidt da

> Score:: =9999

Bedre!

--