Kan TDC tvinge en til fastnet...
Fra : Max

Dato : 28-08-02 18:05

når man skal have adsl hos dem ?
hvis ikke - må du gerne komme med nogle link's hvor der stå de ikke må

btw. jeg synes jeg engang så et program i tv - hvor det blev sagt de
ikke måtte,måske jeg husker forkert!?

Håber i kan hjælpe mig

vh
Max

Fra : Tony

Dato : 28-08-02 20:00

> når man skal have adsl hos dem ?
> hvis ikke - må du gerne komme med nogle link's hvor der stå de ikke må
>
> btw. jeg synes jeg engang så et program i tv - hvor det blev sagt de
> ikke måtte,måske jeg husker forkert!?

Tjah, det er ikke direkte et svar, men hvorfor skulle ADSL ikke være et
produkt de tilbyder til deres fastnetkunder?

Tony

Fra : Rune Manscher

Dato : 28-08-02 20:21

"Max" <Max@hotmail.com> wrote in message
> når man skal have adsl hos dem ?

Gør de det ?

*Rune

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 28-08-02 20:32

> når man skal have adsl hos dem ?

Det kan de kun, hvis du skal køre dit ADSL over "delt kobber". Ved "rent
kobber" skal man ikke have fastnet. Det var den forklaring jeg fik da jeg
droppede min fastnet for et par måneder siden.

> hvis ikke - må du gerne komme med nogle link's hvor der stå de ikke må

Søg på deres egen hjemmeside......

> btw. jeg synes jeg engang så et program i tv - hvor det blev sagt de
> ikke måtte,måske jeg husker forkert!?

Rene ord for pengene?

--
Mvh. Kim, Aalborg.