Elixir Ram !
Fra : kim

Dato : 28-08-02 18:01

Jeg har en blok 256 Mb pc2100 DDR Ram fra Elixir.
Og nu har jeg har forgævet ledt/søgt efter Elixir's hjemmeside uden at finde den.
Har de egentlig nogen ? hvis ja, hvor ?
Mvh Kim

Fra : Seth

Dato : 28-08-02 18:42

"kim" <NOSPAM@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en blok 256 Mb pc2100 DDR Ram fra Elixir.
> Og nu har jeg har forgævet ledt/søgt efter Elixir's hjemmeside uden at
> [...]

Ved ikke hvor de lige præcist kommer fra, men ved at Shuttle køber dem for
at sælge dem videre.
om de selv producerer dem skal jeg ikke kunne sige...

I butikken hvor jeg arbejder køber vi bla. Elixir gennem Shuttle i Tyskland

Seth