Wanna-save ?
Fra : * Erik *

Dato : 19-02-01 23:16

Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?

Og hvor lang tid måtte i vente ?

Erik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-01 23:27

* Erik * skrev:

>Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?

Yup - 2.

>Og hvor lang tid måtte i vente ?

Ca. 2 uger som der stod da jeg bestilte.
--
venligst
/Lasse

Snup en gratis kold fra kassen:
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-02-01 23:58

* Erik * wrote:

> Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?

jep, fik idag en N3210

> Og hvor lang tid måtte i vente ?

3 uger + 1 dag.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 20-02-01 01:19

Jeg har også fået en idag. Jeg måtte vente 2½ uge

Fra : Søren Rohwedder

Dato : 20-02-01 08:25

Yes - fik min 3210 i går - ventet ca. 14 dage

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-02-01 08:34

"* Erik *" <evlm@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?

Ja, 4

> Og hvor lang tid måtte i vente ?

ca. 10 dage.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Michael Ravn

Dato : 20-02-01 18:28

On Mon, 19 Feb 2001 23:15:39 +0100, "* Erik *" <evlm@privat.dk> wrote:

>Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?
>
>Og hvor lang tid måtte i vente ?
>
>Erik

Fik min i går. Jeg troede jeg ville få en Ericsson, men det blev en
Nokia. Der gik 2-3 uger. Nu venter jeg spændt på SIM-kortet.
Michael Ravn

Fra : John R. Jensen

Dato : 21-02-01 13:20

> Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?
>
> Og hvor lang tid måtte i vente ?

Jeg har nettop modtaget min Ericsson A2618s.

Brevet til wanna-save blev sendt søndag aften d. 4/2-2001 og jeg har, som
skrevet, modtaget den her i dag d.21/02-01 kl 13:00. Så det tog 16½ dag.

Jeg har dog ikke modtaget mit SIM-kort fra Telia endnu.

Det er næsten lige som i gamle dage(1993-1995), hvor teleselskaberne heller
ikke kunne følge med.

Mobilen kan ligesom ikke bruges til så meget, når den er simlåst, før man
får Telia SIM-kortet. Det kommer jo nok også ret hurtigt, ellers er Telia da
godt dumme...

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Hen

Dato : 21-02-01 20:54

> Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?

Ja

> Og hvor lang tid måtte i vente ?

15 dage

Hen

Fra : Hen

Dato : 22-02-01 23:42

Og nu fik jeg s'gu en mere. Denne gang en Ericsson A2618s..
Ikke dårligt..

Fra : Lars Christensen

Dato : 23-02-01 00:14

On Thu, 22 Feb 2001 23:42:10 +0100, "Hen" <f16henNOSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Og nu fik jeg s'gu en mere. Denne gang en Ericsson A2618s..
>Ikke dårligt..

Og jeg fik sgu tilsendt en Nokia 3210 i dag og jeg havde endda
forventet at få en Ericsson men jeg er da ikke utilfreds
Sendte min bestilling den 2. februar.
Hvor lang tid går der før Telia sender sim-kortet?

--
Hvem kom først? Hønen eller ægget?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 01:45

Lars Christensen skrev:

>Og jeg fik sgu tilsendt en Nokia 3210 i dag og jeg havde endda
>forventet at få en Ericsson men jeg er da ikke utilfreds

Dejligt.

>Hvor lang tid går der før Telia sender sim-kortet?

Jeg fik mine i tirsdags, og har ikke modtaget nogle kort endnu...

Ægget - ifølge http://www.dr.dk/idiot/events/taenkeuge/hoene.htm :)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : John R. Jensen

Dato : 23-02-01 10:38

> Jeg fik mine i tirsdags, og har ikke modtaget nogle kort endnu...

Kan du ikke lige droppe et indlæg, når du modtager kortene ?

Jeg fik min Ericsson onsdag, men har ikke fået mit kort endnu. Det kunne da
være meget rart at vide hvor lang tid der egentlig går, fra man modtager
telefonen, til man får kortet.

I følge Telia har nogle wanna-save "kunder" modtaget deres kort.

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 11:00

"John R. Jensen" wrote:

> I følge Telia har nogle wanna-save "kunder" modtaget deres kort.

Jeg har sendt dem en mail igår, de har ikke svaret. Jeg sender gerne
svaret her i gruppen, hvis det ønskes.

Det ville da være godt for dem selv, at de svarer deres kommende
kunde, ik?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : John R. Jensen

Dato : 23-02-01 11:11

> Jeg har sendt dem en mail igår, de har ikke svaret. Jeg sender gerne
> svaret her i gruppen, hvis det ønskes.

Tak, det ville være fint. Jeg ringede onsdag da jeg havde fået telefonen.
Den rare dame jeg talte med, mente at de havde fået halvdelen af Danmarks
befolkning som kunder, pga. dette tilbud, og at jeg skulle regne med 2-3
dage endnu (regnet fra onsdag) før jeg fik kortet.

> Det ville da være godt for dem selv, at de svarer deres kommende
> kunde, ik?

Jo, det skulle man da mene ! Men jeg tror at det er hurtigere at ringe. Jeg
kunne godt have en mistanke om at de kun svare på e-mail, når de ikke har
andet at lave...

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 11:18

"John R. Jensen" wrote:

> [...]
> befolkning som kunder, pga. dette tilbud, og at jeg skulle regne med 2-3
> dage endnu (regnet fra onsdag) før jeg fik kortet.

takker. Så må den jo ligge i postkassen idag eller imorgen for mit
vedkommende.

> Jo, det skulle man da mene ! Men jeg tror at det er hurtigere at ringe. Jeg
> kunne godt have en mistanke om at de kun svare på e-mail, når de ikke har
> andet at lave...

Jeg stoler ikke et hak på telefon-support. jeg vil sgu have tingene på
skrift. Og helst med et navn ikke bare "kunderservice".

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 11:32

John R. Jensen skrev:

>Kan du ikke lige droppe et indlæg, når du modtager kortene ?

Nu! :) De er lige kommet med posten her til formiddag. Inkl. 2 små
Haribo-poser slik til 1 krone - Mmm :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 12:27

Lasse Hedegaard wrote:

> Nu! :) De er lige kommet med posten her til formiddag. Inkl. 2 små
> Haribo-poser slik til 1 krone - Mmm :)

Jeg har fået et simkort og en pose Haribo mini-piratos (eller hvad det
nu var).

Men der kan gå op til 48 timer, før man ringe fra telefonen. Det er
lidt dårligt IMhO.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 17:30

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en meddelelse...
> Men der kan gå op til 48 timer, før man ringe fra telefonen. Det er
> lidt dårligt IMhO.

Det er over en uge siden, at jeg modtog mine SIM-kort, og de dur ikke endnu.
Men med un-locked telefoner, har jeg heller ikke noget at bruge dem til...

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 23-02-01 13:15

mit er også lige kommet.. fik telefonen i tirsdags så det var ikke så
længe jeg skulle vente.. så skal fonen bare unlockes så jeg kan bruge
mit tdc nummer i stedet..

/ZeFFeZ

--
   ----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Missing an E-mail account for all the spam?
   http://themail.com/ref.htm?ref=2108922
Not Making Money Online?
   http://home1.stofanet.dk/zeffez/
   Http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=10193144

Fra : Lars Christensen

Dato : 23-02-01 17:12

On Fri, 23 Feb 2001 11:32:06 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Nu! :) De er lige kommet med posten her til formiddag. Inkl. 2 små
>Haribo-poser slik til 1 krone - Mmm :)

Snyd, jeg fik kun en pose Men mit kort dukkede op dagen efter at
jeg fik min telefon. Så nu venter jeg bare på Telia får taget sig
sammen til at åbne for kortet. Minder mig om dengang jeg fik mit
første mobilabb. hvor jeg måtte vente i flere uger før Teledanmark
Mobil fik taget sig sammen og åbnede mit abb men jeg måtte betale abb.
fra den dag jeg havde købt telefonen.

--
Hvem kom først? Hønen eller ægget?

Fra : N/A

Dato : 23-02-01 08:56

Fra : John Frandsen

Dato : 23-02-01 08:56

"Lindes" <charlote@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg har stadig ikke modtaget noget, og Wanna-save havde ellers mine
> bestillinger den 1. februar (sidste bestillingsdato til N3210)... Det
Jeg bestilte min d. 31. januar og har endnu ikke modtaget den.

> er sq lige før jeg har lyst til at ringe til dem, for at høre om jeg
> overhovedet skal regne med at få mine telefoner..
> Hvad siger i andre, er der nogle af jer som har haft fat i Wanna-save
> pr. telefon ???
Ikke pr. telefon, men jeg sendte dem en mail for at høre om jeg nåede at
bestille i tide.
Her er det svar jeg fik:
-------
Hej John

Tak for din mail.

På grund af stor efterspørgsel er der ca. 3-4 ugers leveringstid på
mobiltelefoner.

Alle ordrer vil blive ekspederet og alle bestilte telefoner er gratis
uanset tidspunkt for bestilling.

Vær opmærksom på er der kan være flere dage mellem levering af
mobiltelefon og SIM-kort.

Med venlig hilsen

<Navn fjernet>
wanna-save a/s
-------

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 23-02-01 14:49

Lindes skrev:
> [...]
> overhovedet skal regne med at få mine telefoner..
> Hvad siger i andre, er der nogle af jer som har haft fat i Wanna-save

Jeg fik også sendt min bestilling ind til dem 30 januar, og min sim-kort
er lige kommet med posten idag, så nu venter jeg bare på selve telefonen

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 17:32

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik også sendt min bestilling ind til dem 30 januar, og min sim-kort
> er lige kommet med posten idag, så nu venter jeg bare på selve telefonen

Det gjorde jeg også, men jeg modtog det i sidste uge...

Fra : N/A

Dato : 01-03-01 17:39

Fra : N/A

Dato : 01-03-01 17:39

Fra : Anders R

Dato : 01-03-01 17:39

"Lindes" <charlote@get2net.dk> wrote in message news:pCtn6.223>
> Jeg har stadig IKKE har fået telefon eller kort.. selvom det er over 4
> uger siden Wanna-save modtog min bestilling.. ØV

Jeg sendte en E-mail og fik svar få timer senere,

Anders

Fra : N/A

Dato : 02-03-01 11:43

Fra : Christian Bech

Dato : 02-03-01 11:43

Lindes <charlote@get2net.dk> wrote:

> Okay, det var da ret kvikt gået...
> men hvad svarede de så ? kunne de se lige præcis hvorfor du ikke havde
> modtaget noget, eller hvornår du ville modtage ??
> Har du forresten deres email adresse ??

Du kan sende indefra deres hjemmeside under menupunktet "kontakt".
Jeg fik også svar indenfor 24 timer.

Hvis du er rigtig utilfreds, kan du jo vælge at opsige aftalen

--
Jeg har et mere end overfladisk kendkskab til et lokalt bibliotek.
- Lars Kim Lund

Fra : N/A

Dato : 07-03-01 15:05

Fra : Johan Rasmussen

Dato : 07-03-01 15:05

> Men det er jo alt sammen lige meget, nu hvor jeg har mine 2 telefoner
> i hånden ))))))))))

Så skal du kun vente et par uger til for at få din konto åbnet : )

- Johan

Fra : Michael Jensen

Dato : 21-02-01 20:54

ja. efter 3 uger.

Fra : Flemming

Dato : 21-02-01 22:58

wrote in dk.teknik.telefoni.mobil:

> Er der nogen der har modtaget gratis mobil. ?
>
> Og hvor lang tid måtte i vente ?

På fredag er det 3 uger siden jeg bestilte, men jeg har stadigvæk ikke
modtaget den - håber ay det snart sker.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -