Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad skal jeg købe?
Fra : Brian Schelde

Dato : 28-08-02 06:55

Jeg skal ud og have et nyt digital kamera.

Det skal være med ekstern blitz, eller med en linse med stor lysfølsomhed,
da jeg før har haft problemer med for mørke billeder.

Jeg er er blevet tilbudt et Minolta DiMAGE 5 til 6.500 kr. og mit andet valg
ville være et Canon G2 som er lidt dyrere.

Nogen der har gode erfaringer med de 2 kameraer?

Fra : SHN

Dato : 28-08-02 07:22

Hej. Jeg har ikke selv haft nogen af dem i hånden, men billederne på dette
link har overbevist mig om Canon G2. ( hvis jeg selv skulle ha´ et)
http://www.visuelweb.dk/galleri.htm

mvh
Søren H. N.

Fra : Brian Schelde

Dato : 28-08-02 09:32

"SHN" <shn@phaseone.dk> wrote in message
> Hej. Jeg har ikke selv haft nogen af dem i hånden, men billederne på dette
> link har overbevist mig om Canon G2. ( hvis jeg selv skulle ha´ et)
> http://www.visuelweb.dk/galleri.htm
Ja, det ser jo ikke dårligt ud, selv om man ikke kan se billederne i fuld
størrelse.

Men hvor kan man så købe sådan et G2 kamera billigst her i Danmark?
Det skal være et sted hvor man kan få 4 el. 5 års totalgaranti.

I fotoforretninger er det alt for dyrt, men hvis jeg køber det på internet
så kan jeg jo ikke få det med totalgaranti.

Kan man ikke presse fotohandlerne ned i pris, nogen der har gode erfaringer
med det?

Fra : SHN

Dato : 28-08-02 11:15

Bingo har da i hvertfald prisgaranti. Og plejer da at holde dem.

Fra : Brian Schelde

Dato : 29-08-02 06:47

> Bingo har da i hvertfald prisgaranti. Og plejer da at holde dem.
http://www.bingofoto.dk ? De skriver ikke noget om prisgaranti på deres
hjemmeside.

Et G2 koster 8.289 hos dem, jeg har set det til 7.199 i en internet butik,
du mener godt man kan få dem ned på samme niveau?

Fra : max

Dato : 29-08-02 07:30

> [...]
>
> Et G2 koster 8.289 hos dem, jeg har set det til 7.199 i en internet butik,
> du mener godt man kan få dem ned på samme niveau?

Du kan prøve - jeg har prøvet de kunne desværre ikke den dag..!
max

Fra : Brian Schelde

Dato : 29-08-02 11:00

"max" <maxartz@hotmail.com> wrote in message
> Du kan prøve - jeg har prøvet de kunne desværre ikke den dag..!
Nu har jeg købt et G2 hos http://www.digital4u.dk det kostede 7.199 kr. og
som en af de eneste web-butikker tilbyder de totalforsikring til deres
produkter. Der står en helt anden pris på edbpriser, men det er fordi de har
tilbud på det i øjeblikket.

Fra : max

Dato : 29-08-02 11:33

> [...]
> produkter. Der står en helt anden pris på edbpriser, men det er fordi de har

Tillykke med det - på hele gruppens vegne glæder vi os til at se BILLEDER..
mvh max

Fra : rjo

Dato : 28-08-02 10:47

"SHN" skrev d. 28-08-02 07:22 dette indlæg :
> [...]
> valg

> Har haft G2 4 mdr. Et fantastisk kamera, kanonflotte billeder, meget
at lære for den uerfarne.

vh Richard

http://www.kandu.dk/