Kvitteringer i Outlook?
Fra : tdn

Dato : 27-08-02 19:42

Hej

Hvordan sætter jeg Outlook til at automatisk anmode om en kvittering for en
mail når den er læst?

Mvh
Thomas

Fra : Mr. Larsen

Dato : 27-08-02 20:53

"tdn" <merlin@sprex.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan sætter jeg Outlook til at automatisk anmode om en kvittering for
> [...]

Funktioner / Indstillinger / Kvitteringer
og der finder du hvad du skal bruge!
/Mr. Larsen

Fra : tdn

Dato : 28-08-02 15:01

> en

Der står *Outlook*

> Funktioner / Indstillinger / Kvitteringer
> og der finder du hvad du skal bruge!
> /Mr. Larsen

Der står *IKKE* Outlook Express nogen steder...

Fra : Mr. Larsen

Dato : 28-08-02 20:51

> Der står *Outlook*

> Der står *IKKE* Outlook Express nogen steder...

Nåja....undskyld da! Gå efter kroppen næste gang!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-08-02 20:55

Tue, 27 Aug 2002 20:42:01 +0200, skrev "tdn" <merlin@sprex.dk>:

>Hvordan sætter jeg Outlook til at automatisk anmode om en kvittering for en
>mail når den er læst?

Det vil mok være en fordel, hvis du oplyste om hvilken Outlook,
det drejer sig om.

97 - 98 - 2000 eller 2002/XP?

Du skal dog være opmærksom på, at det langt fra er alle
maiprogrammer, der kan sende kvittering og af dem der kan, har en
del brugere slået funktionen fra.

Så det er begrænset, hvor meget det er værd.

Fra : tdn

Dato : 28-08-02 15:00

> Det vil mok være en fordel, hvis du oplyste om hvilken Outlook,
> det drejer sig om.
>
> 97 - 98 - 2000 eller 2002/XP?

Det er 2000eren

> Du skal dog være opmærksom på, at det langt fra er alle
> maiprogrammer, der kan sende kvittering og af dem der kan, har en
> del brugere slået funktionen fra.

Er jeg helt klar over.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-08-02 15:06

tdn skrev:

> Hvordan sætter jeg Outlook til at automatisk anmode om en
> kvittering for en mail når den er læst?

Funktioner -> Indstillinger -> E-mail-indstillinger ->
Registreringsindstillinger.

Her ligger den i en Outlook2000 på Exchangeserver. Det er muligvis
anderledes med Outlook2000 som internet-only.

Svaret kan i øvrigt også findes i onlinehjælpen - kig under
kvittering.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : tdn

Dato : 28-08-02 15:43

> Funktioner -> Indstillinger -> E-mail-indstillinger ->
> Registreringsindstillinger.
>
> Her ligger den i en Outlook2000 på Exchangeserver. Det er muligvis
> anderledes med Outlook2000 som internet-only.

tak for det

> Svaret kan i øvrigt også findes i onlinehjælpen - kig under
> kvittering.

jeg har prøvet at stille "clipsen" spørgsmålet, men den fandt ikke noget om
det