Cigaret Priser All over the world
Fra : ~~Wing~~

Dato : 27-08-02 15:58

Hejsa

Jeg har lige været på en tur til London, hvor vi var en flok rygere som
nærmest fik et chok over priserne på smøger. kr. 56.00 for tyve Prince.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide cigaret priserne rundt omkring i
verden bare af nysgerrighed.

Med venlig hilsen
~~Wing~~

Fra : popsy

Dato : 27-08-02 16:48

Kan ikke huske nøjagtigt, men i Norge var priserne her i sommer et sted
mellem 56 og 58 kr for en pakke.

Og så siger de det er dyrt i DK? :)

popsy

http://www.kandu.dk/

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 27-08-02 16:45

On Tue, 27 Aug 2002 15:48:09 GMT, "popsy" <popsy.news@kandu.dk> wrote:

>Kan ikke huske nøjagtigt, men i Norge var priserne her i sommer et sted
>mellem 56 og 58 kr for en pakke.

Hvor er det du har handlet? Jeg mener prisen på en pakke var 62,- sist
jeg handlet

Prisen i Hellas var forøvrig 2,5€ for internasjonale merker og 2,0€
for greske da vi var der nede i sommer.

--
Marianne Kristiansen

Fra : Sander

Dato : 27-08-02 18:01

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærmest fik et chok over priserne på smøger. kr. 56.00 for tyve Prince.
> Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide cigaret priserne rundt omkring i

I Australien koster 20 cigaretter ( dog ikke prince ) ca. 27 kr.
Du kunne også få pakker med 50 cigaretter, for ca. 60 - 65 kr.

mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Søren

Dato : 27-08-02 19:58

USA pakker til 24,-kr for marlboro 100 (var nogle gange på tilbud!!)
Thailand 12 kr for marlboro (sidste år)

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 28-08-02 00:51

On Tue, 27 Aug 2002 20:58:21 +0200, "Søren" <nej@NOSPAM.dk> wrote:

>USA pakker til 24,-kr for marlboro 100 (var nogle gange på tilbud!!)

Spørgsmålet er bare hvor i USA? Priserne i USA er ikke ensartet -
skatten veksler fra stat til stat.

Staten tager 3,90 $ i afgift, mens de enkelte stater tager mellem 0,25
dollar og 15 dollar pr. karton. I New York City er der en ekstra-skat
på yderligere 15 dollar. Dertil kommer en sales tax på 0,00 - 7.50 %,
som skal lægges oveni prisen.

Man kan derfor købe de samme cigaretter i USA til mellem 14-15 $ pr.
karton (især i de tax-frie indianer-reservater, som i øvrigt lever
fedt af at sælge cigaretter på postordre) til over 75 dollar pr.
karton (altså godt 57 kr. pakken).

Lars

Fra : Michael Andreasen

Dato : 27-08-02 23:01

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> wrote in message
> [...]
> nærmest fik et chok over priserne på smøger. kr. 56.00 for tyve Prince.
> Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide cigaret priserne rundt omkring i

Gran Canaria118 for et karton prince

Fra : besi22

Dato : 16-11-03 23:28

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans²°³°

Dato : 17-11-03 14:50

"besi22" <besi22.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> som
> Prince.

Hvis du selv søgte via Google på - prices cigarettes - vil du få masser af svar