Nokia 3210 eller Ericsson A2618 ?
Fra : Michael Ravn

Dato : 19-02-01 22:26

Jeg har fået en 3210 fra Wanna-Save. Men da jeg bestilte havde de
lavet tilbuddet om til en Ericsson A2618; så den havde jeg egenligt
sat næsen op efter; bl.a. fordi jeg kender en 3210, og godt kunne
tænke mig at prøve noget andet. Hvad mener I, hvad er bedst Nokiaen
eller Ericssonen? Ericssonen kan jo noget Wap; men Nokiaen er vel
bedre til SMS med sin indbyggede ordbog. Hvad er der ellers af fordele
og ulemper ved de to?

Et tillægsspørgsmål: Hvor lang tid må man regne med, der går, før man
får Sim-kortet?
Michael Ravn

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-01 22:37

Michael Ravn skrev:

>Ericsson A2618

En af mine venner har en, og er dødtræt af den. Den er umådelig
langsom siger han, og da jeg lige ville se hvad det var for en, så
måtte jeg give ham ret. Der går op til flere _sekunder_ før den
reagerer på nogle tastetryk!
--
venligst
/Lasse

Snup en gratis kold fra kassen:
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Devast8or

Dato : 20-02-01 00:09

Det gør der også en gang imellem med min N8210 :( så spørgsmålet er om det
er Ericssons skyld. Dog har jeg hørt en anden klage over at hans Ericsson
T28 gjorde det meget tit, hvor min som sagt kun gør det en gang imellem.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-02-01 00:18

Devast8or skrev:

>Dog har jeg hørt en anden klage over at hans Ericsson
>T28 gjorde det meget tit

På min vens A2618 er der forsinkelse _hver_ gang. Men det spænder fra
½-2 sekunder. Det er dog stadig irriterende.

Fra : Mickey

Dato : 20-02-01 01:08

> På min vens A2618 er der forsinkelse _hver_ gang. Men det spænder
fra
> ½-2 sekunder. Det er dog stadig irriterende.

minder om min Motorola cd930...

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 20-02-01 09:08

Har han fået WAP til at køre på den?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-02-01 11:32

Søren Thing Pedersen skrev:

>Har han fået WAP til at køre på den?

Han bruger den ikke til andet end at snakke i... han har ikke prøvet
WAP, han ved sikkert slet ikke hvad det er.