DHCP problem eller defekt router
Fra : Anders S..

Dato : 27-08-02 13:18

Jeg har dansk kabel tv som udbyder. fast ip som skal tastes ind.

Pt. kan jeg ikke pinge ud ikke lave en tracert på noget men kan godt surfe
osv, jeg kan ikke pinges ej heller laves en tracert på min ip
når jeg har min router på (cisco 806) taste jeg den faste ip i router og er
online i ca 5 min så får routeren en anden ip. og med 3 til 5 min mellemrum
taber jeg forbindelsen hvor efter den kommer igen efter 10 til 20 sec.
DK tv support siger at min router er konfigurert forkert, med forkert ip,
men den ip routren får ligger mile hvidt fra hvad jeg har tastet i den. når
jeg går ind på router interfacet står routren til den rigtige adresse men
support siger at den står til en anden i deres system og siger igen at
routeren er forkert konfg. jeg har sat den op forefra 3 gange ( med reset )
stadig det samme.

nogen foreslag

MVH
Anders