TV-out indstillinger for ati 8500
Fra : Morten Hougs

Dato : 26-08-02 22:50

Halløj NG,

Jeg har et lille problem med at få tvout til at spille 100% på mit radoeon
8500.

Der er hul igennem til tv'et, i windows XP egenskaber for skærm har jeg
monitor 1 og 2. Trykker jeg "identify" vises 1'tallet på min monitor, og
2'tallet på tv'et. Fint nok, men hvordan får jeg den til at spille fuld
skærm film på tv'et imens pc'en kan bruges til andre ting, nå jeg bruger
"extended desktop"?

Jeg kører med driver version 6.13.10.6071 hvis det skulle hjælpe?

Hvis jeg ikke bruger extended desktop, kan jeg få tvout signalet ud på tv'et
men så skal min monitor ned i 800x600, men så vises filmen både på monitoren
og tv'et.

Mvh
Morten

Fra : Sigbjørn Stalleland

Dato : 27-08-02 08:36

"Morten Hougs" <mort@tk45.dk> wrote in message
> [...]
tv'et
> men så skal min monitor ned i 800x600, men så vises filmen både på

Heisann
Sett TV skjermen som nr1 i instillingene
Litt slitsomt, for da får du jo startmenyen på tven, men det er det eneste
som fungerer for meg hvertfall.

sig

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 27-08-02 16:47

"Morten Hougs" <mort@tk45.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tv'et
> men så skal min monitor ned i 800x600, men så vises filmen både på

Kan det ikke klares ved at sætte driveren til "Theater Mode" under
"Overlay"?

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Morten Hougs

Dato : 27-08-02 17:21

> Kan det ikke klares ved at sætte driveren til "Theater Mode" under
> "Overlay"?

Den option har jeg ikke - men mindes den har været der engang... kan det
være den driver jeg bruger som ikke lige fik den option med?

/Morten

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 27-08-02 19:49

> Den option har jeg ikke - men mindes den har været der engang... kan det
> være den driver jeg bruger som ikke lige fik den option med?

Muligvis - hent 6.13.10.6118 (eller hvad der nu måtte være nyere) fra ATI.

/Lars

Fra : Morten Hougs

Dato : 27-08-02 19:51

> Muligvis - hent 6.13.10.6118 (eller hvad der nu måtte være nyere) fra ATI.

Takker, det prøver jeg.

Mvh
Morten