4 katte og 3 slags foder...hjæææælp
Fra : Jesper & Pernille

Dato : 26-08-02 20:56

Hejsa,

*suk* Ce'Nedra er i dag af dyrlægen blevet sat på slankekost, w/d - dels
fordi hun ikke tager skade af at tabe sig lidt og dels fordi hendes mave
vil have godt af det. Samtidig får Choko jo en anden type foder end vi
ellers har fodret med...hvordan klarer vi den?

Ce'Nedra skal have sit slankefoder. Polgara (knap 6 mdr.) og Silk kan
spise det samme - en blanding af killingefoder og Oral Care. Choko er
vant til Hill's voksenfoder men tager bestemt ikke skade af at få lidt
killingekost i en periode, og hun er ved at "skifte sig selv over". Det
virker ikke at sætte slankefoderet frem sammen med andet foder, for Silk
og Polgara synes at slankefoder er verdens lækreste mens Ce'Nedra kigger
på mig som om jeg forsøger at myrde hende når jeg tilbyder hende
skålen...Og prinsesse Ce'Nedra bryder sig ikke om at spise sammen med
pøblen, men foretrækker at vente til de har spist færdig så hun kan
gumle i fred - måske kan det hjælpe os med at finde en god måde at fodre på?

Eftersom vi begge to er væk 8-9 timer daglig og givetvis heller ikke kan
holde øje med misserne om natten går jeg ikke ud fra at vi kan blive ved
med at fodre ad libitum Hvordan pokker sørger vi for at alle får
hvad de skal have?

/Pernille