Indsæt besøgstæller
Fra : Brigsted

Dato : 26-08-02 17:10

Jeg har adskillige gange forsøgt at indsætte en besøgstæller på min
hjemmeside, men det er aldrig lykkes for mig. Jeg benytter som mange andre i
dette forum Frontspage, jeg finder et neutralt sted på min startside,
placerer markøren der. hvorefter jeg går op i "Indsæt" og vælger
besøgstæller. Alt går som det skal, og jeg udgiver hjemmesiden. Når jeg så
kommer ind på nettet/hjemmesiden så er der kun en fordybning hvor der står
"Besøgstæller" men den fungerer ikke.
Kan nogen hjælpe mig?

--
Peter Brigsted
Herlev Hovedgade 190

Fra : Ulrik Friis

Dato : 26-08-02 17:20

"Brigsted" <Brigsted@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer ind på nettet/hjemmesiden så er der kun en fordybning hvor der står

Er dit webhotel udstyret med FrontPage server extensions? Det tror jeg
nemlig ikke det er, da du er hosted af TDC. For at alle de smarte
interaktive detaljer kan fungere, skal dit webhotel have FP server
extensions installeret.

Se evt. tidligere indlæg her i gruppen under overskriften: Hvad er FP
extensions? fra den 20-08-2002 09:13

mvh
Ulrik

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-08-02 17:19

"Brigsted" <Brigsted@adslhome.dk> skrev...
> Jeg har adskillige gange forsøgt at indsætte en besøgstæller på min
> hjemmeside, men det er aldrig lykkes for mig.

Det er nok fordi din udbyder (TDC/Opasia eller hvad det nu hedder...) ikke
har FrontPage Extensions på deres server.
Du skal istedet gå ind på opasia.dk - under hjemmesider og support, og finde
supporten til homeserver (ved ikke hvorfor det hedder sådan....) og derefter
cgi-scripts. Der kan du så få et script til en tæller!
Måske virker dette link:
http://internet.opasia.dk/article.php?id=35803&dogtag=om_support

Mvh. Camilla

Fra : Brigsted

Dato : 26-08-02 19:22

Nu er det alligevel lykkedes mig, tak for hjælpen.
Mvh. Peter