nview finder TV som NTSC - men det er PAL ~
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 26-08-02 14:11

Hej NG..

Jeg har et problem med et MSI MX420 kort i en W2k maskine..

Der er installeret Detonator 30.xx (de nyeste - 29.42 er også prøvet uden
ændring)..

Problemet er i alt sin enkelthed at når man går ind under nview og vil sende
til TV er dette markeret som et NTSC apparat hvilket betyder at billedet
bliver udsendt i sort/hvid.

Det har ingen betydning om det er SVHS eller Composite der anvendes..

Nogen der ved hvordan man tvinger nview til at sende i PAL ??

MVH
Nikolaj

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-08-02 19:01

"Nikolaj B. Kjeldsen" <ask@me.plz> wrote in

> [...]
> anvendes..
>
> Nogen der ved hvordan man tvinger nview til at sende i PAL ??

Den magiske remse er:
Display Properties->Settings->Advanced->nView->Vælg Klon eller Udvidet-
>klik derefter på knappen "Enhedsindstillinger" under Golden Gate
billedet og vælg "Vælg outputenhed". Derunder kan du vælge TV og format
for TV-signalet.

Mvh
Flemming

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen