ud af kroppen syge
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-08-02 09:59

Davs

Det var meningen af jeg skulle ha' besøgt min søster og hendes familie i
lørdags, men natten til lørdag var min svoger og niece blevet syge af
sådanne en gang ud af kroppen syge. De havde det så godt igen hele lørdagen,
men alligevel meldte jeg afbud idet jeg ikke var særlig interesseret i at
blive smittet. De havde som sagt haft det godt hele lørdagen, så i går
morges holdt de så morgen fødselsdag i stedet for lørdag. Jeg tænkte okay,
de var jo blevet raske, så jeg tog der op i går i stedet.
Midt under morgenmaden blev min niece syg igen, og nu er mit spørgsmål så,
hvis jeg er blevet smittet, hvor lang tid går der efter jeg har været sammen
med hende? Det skal måske lige siges at hun sad og hang hos mig meget af
tiden, så changen for at jeg er bleve smittet er der vel ikk'?

på forhånd tak

Bobo

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-08-02 13:11

Hejsa

Bolette Nielsen <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en
> [...]
> med hende? Det skal måske lige siges at hun sad og hang hos mig meget af
> tiden, så changen for at jeg er bleve smittet er der vel ikk'?

Jeg kan selv svare på det, der gik nemlig kun lidt over et døgn, for jeg har
bare været SÅ SYG hele natten, og er det stadig lidt .
Ang changen for at jeg var blevet smittet var der så.

mange syge hilsner fra

Bobo

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 27-08-02 20:05

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mange syge hilsner fra
>
> Bobo
>
>hvad er "ud af kroppen syge" har aldrig hørt navnet før?

VH Birgitte

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-08-02 07:28

Hej Birgitte

Birgitte Abkjær <paogba@oncable.dk> skrev i en

> [...]

Det samme som Roskildesyge, eller for at sige det lige ud, at det kommer ud
af begge ender på ÈN gang

Bobo

PS nu er jeg vist ovenpå igen, heldigvis