Bedste tv-out + 3D
Fra : Per

Dato : 26-08-02 10:04

Hej,

Jeg har et GeForce 2 MX med tv-out nu. Det fungerer sådan set okay, men
jeg synes ikke at det er specielt imponerende på tv-out siden - specielt
hvis der panoreres i filmen hakker det og hvis billedet kunne blive bedre,
så ville det bestemt heller ikke gøre noget.

Så jeg leder efter et kort med en bedre tv-out kvalitet. Men samtidig skal
det kunne præstere noget i spil. Lige nu spiller jeg meste Counter Strike
og det er jo ikke fordi det stiller de store krav, men der kommer sikkert
andre spil til.

Jeg har jo ikke uanede mængder kontanter, men omkring 1000-1300,- vil jeg
da godt slippe for et godt resultat

Min PC er forresten en AMD 1800+ med 256MB RAM.

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 26-08-02 14:44

Køb et "rigtigt" TV-Out kort.....evt et Xcard fra
http://www.sigmadesigns.com/

/Jonas
www.jedb.dk

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 26-08-02 14:50

"Jonas Hoffmann" <jh@video-graphic.dk> wrote in message
> Køb et "rigtigt" TV-Out kort.....evt et Xcard fra
> http://www.sigmadesigns.com/
>
> /Jonas
> www.jedb.dk

Har du et link til en dansk forhandler ?

--
Magnus Pedersen

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 27-08-02 11:43

Der er ikke nogen dansk forhandler.....Jeg fant en i KBH men de må ikke
sælge Xcard....Der er et tysk firma.....men det er billigere at købe det fra
US.

/Jonas