Norge
Fra : slet CFN16

Dato : 26-08-02 04:56

En rejse til Norge er altid en anbefalelsesværdig oplevelse.

Niels Mørup Pedersen

Fra : Michael

Dato : 26-08-02 07:24

Hej Niels Mørup Pedersen !

Ja, du har fuldstændig ret, Norge er herlig at rejse rundt i.
Blot en skam brændstoffet er så dyrt og man skal passe på at overholde alle
færdselsregler, ellers kan det blive meget dyrt.

Du er velkommen til at kigge ind på denne side og se hvordan vi oplever
Norge: http://home9.inet.tele.dk/michulla/page10.html

Hilsen fra
Michael

Fra : Gunnar Martensen

Dato : 26-08-02 15:06

Hej, Michael.

Hvad tænker du på?
Hastighedskontroller eller hva'?

Gunnar

Fra : Michael

Dato : 27-08-02 08:01

Hej Gunnar !

Der hvor man nemmest kommer i vanskeligheder i den norske trafik er
hastighedsoverskridelser, og de kan være meget dyre, man kan faktisk blive
udvist af landet.

98 % af normændene kører så forsigt, at man skulle tro de havde en politibil
i hælene, mens de resterende kører så man føler sig som i et asiatisk land.

Men oplev det selv.

Hilsen fra
Michael
www.michulla.dk

Fra : Michael Schrøder

Dato : 30-08-02 09:12

> [...]

> færdselsregler, ellers kan det blive meget dyrt.
>
> Du er velkommen til at kigge ind på denne side og se hvordan vi oplever

En dejlig beskrivelse jeg vil gemme til det igen bliver aktuelt.

Det ser ud til at I kører i en ordentlig bil, jeg glæder mig allerede til vi
igen skal på vinterferie i Norge - med 4wd

mvh Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-08-02 07:40

"slet CFN16" <niels.moerup.pedersen@CFN16privat.dk> wrote in message
> En rejse til Norge er altid en anbefalelsesværdig oplevelse.

Er det en reklame fra de norske turistorganisationer eller hvad?