Levering fra Apple Store
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 25-08-02 17:28

Nu er min Jaguar endelig "shipped" fra Apple Store og jeg kan se de leverer
med TNT.

Jeg har dog en anelse om at fragtmanden dukker op midt på dagen hvor jeg
ikke er hjemme - hvad så? Skal jeg så selv afhente pakken - eller?

Jeg er meget bekymret, det er jo en Jaguar!

Jesper

--
<http://www.mac-biddet.dk>

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 25-08-02 18:03

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Jeg er meget bekymret, det er jo en Jaguar!

Jeg er også urolig for min mis, ifølge track&trace befinder den sig i
Arnhem Holland, og det har den gjort i 24 timer nu, man ved jo ikke hvad
disse Hollændere kan finde på at fodre den med (sjov tobak?)
Hvordan TNTs rutiner med udbring kender jeg ikke noget til, men jeg har
samme bange anelse som dig, også kan det jo gå mange dage inden man får
fat i dyret.
Så jeg håber at der er nogen som har købt via AppleStore som kan
fortælle hvordan det går til.

--
Frederik Sørensen

Fra : Jesper

Dato : 25-08-02 18:20

Frederik Sørensen <fsenREMOVE@mac.com> wrote:

> [...]
> fat i dyret.
> Så jeg håber at der er nogen som har købt via AppleStore som kan

Det var da nogle sløve padder! Jeg hentede min mis hos Attention
Software Fredag ved midnat.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 25-08-02 18:53

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Det var da nogle sløve padder! Jeg hentede min mis hos Attention
> Software Fredag ved midnat.

Jeg tænkte at det ville være den hurtigste måde at få fat i 10.2, men
nooohhh!!!

--
Frederik Sørensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-08-02 18:27

In article <1fhhjil.1l00ufh1t6q8n4N%fsenREMOVE@mac.com>,
fsenREMOVE@mac.com (Frederik Sørensen) wrote:

> Jeg er også urolig for min mis

Jamen dog....

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 25-08-02 18:53

> Jamen dog....

Det vil du også være hvis din mis var alene i Holland

--
Frederik Sørensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-08-02 19:34

In article <1fhhluo.1rnslox1wuej62N%fsenREMOVE@mac.com>,
fsenREMOVE@mac.com (Frederik Sørensen) wrote:

> Det vil du også være hvis din mis var alene i Holland

Jeg har sgu ikke fået en kønsskifte operation.

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 25-08-02 20:10

> Jeg har sgu ikke fået en kønsskifte operation.

Nåh hvad gik galt
--
Frederik Sørensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-08-02 20:15

In article <1fhhpd9.5tqf9yzxy58qN%fsenREMOVE@mac.com>,
fsenREMOVE@mac.com (Frederik Sørensen) wrote:

> Nåh hvad gik galt

Jeg blev gift, så tilbehøret fulgte med i den pakkeløsning.

Fra : Pernille Jensen

Dato : 26-08-02 06:09

> [...]

> fat i dyret.
> Så jeg håber at der er nogen som har købt via AppleStore som kan

Hvis TNT ikke kan aflevere pakken, smider de en seddel med et
telefonnummer man skal ringe til for at aftale levering.

Jeg fik Jaguar fredag formiddag. Jeg fik den sendt til jobbet. Apple
sendte pakken den 21. Jeg fik den den 23. Den 24. sendte Apple en email
om at de havde sendt pakken, og at jeg kunne følge den med track &
trace. :)

- Pernille

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 26-08-02 15:59

Pernille Jensen <pj@aa.ixserve.org> wrote:

> Hvis TNT ikke kan aflevere pakken, smider de en seddel med et
> telefonnummer man skal ringe til for at aftale levering.

Takker for oplysningen.
Idag fik jeg en seddel fra TNT i postkassen, og imorgen skulle den dumpe
ind på mit arbejde.
--
Frederik Sørensen