validering og PGPSESSID
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 25-08-02 13:56

Jeg forsøger at validere min side ...

Jeg forstår dog ikke helt hvad, der er problemet.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fjhv.dk%2Fgruppe&charset=%28de
tect+automatically%29&doctype=Inline

/Jeppe

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-08-02 14:00

Jeppe Vesterbæk wrote:
> Jeg forsøger at validere min side ...
>
> Jeg forstår dog ikke helt hvad, der er problemet.
>
> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fjhv.dk%2Fgruppe&charset=%28de
> tect+automatically%29&doctype=Inline

Prøv

&
I stedet for
&

mvh
Johan

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 25-08-02 14:06

> Prøv
>
> &
> I stedet for
> &

Ja det har jeg også læst et sted, men nu er det jo noget php automatisk
smider på....

/Jeppe

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-08-02 14:16

Jeppe Vesterbæk wrote:

> Ja det har jeg også læst et sted, men nu er det jo noget php automatisk
> smider på....

Jeg fandt følgende kommentar på PHP.net

----

stoiev@ig.com
20-Mar-2002 09:10

Carefull when you are working in PHP with WML. The arg separator used to
put de PHPSESSID variable in URL is '&' by default, and this cause a
Compile Error in browsers:

instead of this:

It´s safety include the line:
ini_set ( "arg_separator", "&#38;");

to change the arg separator, it worked in PHP 4.1.2

Another thing that the onpick tag is not defined in the
url_rewriter.tags list by default(if there are others, i don´t now).
This is must be added in php.ini file.

* In most case the WAP GateWay accepts cookies an the auto-transpass-SID
is not necessary, it´s hard to find problems with this.

-----

http://www.php.net/manual/en/ref.session.php#session.configuration

mvh
Johan

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 25-08-02 14:16

"Jeppe Vesterbæk" <jhv38731[REMOVE-XXXXXXXXXX]@but.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:akaknp$hfq$1@sunsite.dk...

> Ja det har jeg også læst et sted, men nu er det jo noget php automatisk
> smider på....

Du kan definere det i php.ini under "Data Handling":

arg_seperator.output = "&amp;"

Hvis du ikke har adgang til php.ini, kan du prøve denne i din .htaccess
(utestet):

php_value arg_seperator.output "&amp;"

Ellers må du banke din udbyder i hovedet og få ham til at rette det

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>