Hongkong
Fra : SimSalaBim

Dato : 25-08-02 11:12

Nogle der har været i Hongkong og kan fortælle hvad man absolut skal se.
Skal være der i 2 dage .
--

/Carsten

Fra : Tom Frank

Dato : 29-08-02 12:03

Det er et bredt spørgsmål. Det kommer an på ???

Jeg vil foretrække en tur til Stanley Market meget turistagtigt. Tag turen
fra Hong Kong siden der er nogen store busstationer, hvor du kører lokal bus
til Stanley en rimelig god og billig sightseeing tur.

Tsim Sha Tsui. Der er lidt af hver hvis du går lidt ud i sidegaderne blandt
andet turist markeder rundt omkring.

Der er et turist bureau på Kowloon siden af Star Ferry.

Der er også mulighed for små natur/bjergture.

Ja, jeg kunne forsætte men det er op til dig selv.

/tom

Fra : Gert Hansen

Dato : 30-08-02 10:09

Brug tiden og pengene og giv dig selv en tur til Macao (det "koster" en dag,
men er turen værd). Med hurtigbåden tager turen en times tid hver vej.

Gert Hansen

gert@mad.dk