Nye billeder
Fra : Majer

Dato : 25-08-02 10:28

Hej med jer!!

Så fik jeg lagt nogle billeder op af Creamy og et par stykker af Peter.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=53&limit_
start=0&limit_user=15

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Ragna Skott

Dato : 25-08-02 17:55

Hej Maj-Britt!

Hvor er Creamy nuttet, lige til at kramme. Peters skepsis lyser ud af ham,
men han skal nok blive glad for sin lille makker snart.
Peter er helt hjemlig at se på. Han og min Fufu tilhører vist racen
"rundstrikket mis fra et høloft", som jeg engang har hørt det udtrykt.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Majer

Dato : 25-08-02 19:18

"Ragna Skott" <rahas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Maj-Britt!
>
> Hvor er Creamy nuttet, lige til at kramme.

Hun er også bare vildt kælen, og spinder helt vildt højt. Og er meget
tillidsfuld!

Peters skepsis lyser ud af ham,
> men han skal nok blive glad for sin lille makker snart.

Han er faktisk allerede tøet op. Nu følger han hende hele tiden, for at se
hvad hun laver. Men hun bliver nogle gange lidt forskrækket, og så hvæser
hun af ham. Men jeg er meget stolt af ham... han takler situationen så
flot!!

> Peter er helt hjemlig at se på. Han og min Fufu tilhører vist racen
> "rundstrikket mis fra et høloft", som jeg engang har hørt det udtrykt.

Sikke et skønt udtryk!!

Mange hilsner fra
--
Majer