|
| Dårlig modemforbindelse efter tordenvejr Fra : Esben |
Dato : 24-08-02 21:01 |
|
Efter et tordenvejr kan der kun logges på nettet (via 56k modem) med en
hastighed på 10-20kbit. Før lå hastigheden gerne på omkring 40-45kbit.
Heller ikke med et modem der snildt kobler på med 50kbit fra en anden
lokation, er der opnået større hastighed end de 10-20. Derfor antager
jeg at modemet ikke fejler noget. Under opkald er alle øvrige telefoner
i husstanden koblet fra. Kan der ifb. med tordenvejret være opstået en
uregelmæssighed i telefonlinien, der giver ekstra støj på linien, og er
det noget man kan få undersøgt af TDC?
--
Esben
| |
Ivar Madsen (25-08-2002)
| Kommentar Fra : Ivar Madsen |
Dato : 25-08-02 00:22 |
|
On Sat, 24 Aug 2002 22:01:05 +0200, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:
>Kan der ifb. med tordenvejret være opstået en
>uregelmæssighed i telefonlinien, der giver ekstra støj på linien, og er
>det noget man kan få undersøgt af TDC?
Ja det vil jeg mene. Prøv at ring til fejlkontoret og se om du kan få
dem til at måle på linien.
Hvis du ringe rfra en mobil, så vil jeg mene at de kan gøre det mens
du er i røret.
--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.
| |
Michael Skjolde (26-08-2002)
| Kommentar Fra : Michael Skjolde |
Dato : 26-08-02 13:38 |
|
>
> Ja det vil jeg mene. Prøv at ring til fejlkontoret og se om du kan få
> dem til at måle på linien.
> Hvis du ringe rfra en mobil, så vil jeg mene at de kan gøre det mens
> du er i røret.
Eller så ringer de tilbage umiddelbart efter, de har prøvet det før det er
80808047, du kan evt. også hvis du er kunde hos TDC Internet få dem til at
se hvordan den reelle hastighed du kobler op med ligger, ring på 80808035
for det.
--
/rasm - The only completely consistent people are dead. -- Aldous
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
|
|