Grafikfejl i spil ??
Fra : Zurfer

Dato : 24-08-02 13:20

Jeg kører med følgende

Athlon XP 1800
512 DDR PC 2700 Ram
80 GB Seagate HD
Palit Geforce 4 TI 4200 128 MB
Detonator 30.82 driver.
Win XP Pro

Ligemeget hvilket spil jeg spiller, så er der små grønne prikker overalt på
skærmen.
Er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre, eller om det måske er
kortet der er fejl i.
Der var ikke noget de første par dage, men pludselig kom det bare.

Fra : Mark Urup [8362]

Dato : 27-08-02 22:19

Hmm... enten er er dit kort clocket for meget (dine ram på kortet), eller er
din computer bare meget varm (har du tjekket temperaturen på
kortet/rammene), og at blæseren overhovedet køre rundt?

/Mark