Lars <ljh@sol.dk> wrote in news:ak7qq0$ra0$1@news.net.uni-c.dk:
> Jeg fik lynhurtigt en følgeseddel fra Cliche.dk med et
> kontonummer, som jeg indbetalte pengene til efter et par dage. Jeg
> blev også bedt om at faxe en anmodning om domæneregistrering til
> dem. Siden har jeg ikke hørt noget som helst fra Cliche.dk trods
> tre - fire henvendelser. Jeg kan også se, at de end ikke har
> bestil domæne endnu hos DK Hostmaster.
Samme her, bestilte redelegering og et C30 hotel, i slutningen af juli
- den 1/8 fik jeg regning, den blev betalt den 2/8 og siden har jeg
ikke hørt fra dem. Jeg har også mailet dem to gange - men intet svar.
I går tog jeg mig så sammen (har været til en eksamen her i august og
haft travlt på arbejde så jeg har ikke lige stået og manglet mit
domæne), og ringede til dem kl 10.15 - (de åbner kl 10 for telefonerne)
- den ringede nok i 2 minutter inden der var nogen der tog den, men
vedkommende var meget flink og sagde at det var meget unormalt at der
gik så lang tid og lovede at se på sagen fredag og melde tilbage. Jeg
sagde at hvis der var problemer pga. redelegering af domæne, så ville
jeg gerne have en IP-adresse og login, så jeg kunne begynde at teste
hvad jeg kunne og ikke kunne på domænet ... og det sagde han at det
kunne jeg fint få og lovede at vende tilbage senere.
Men jeg hørte dog ikke fra ham fredag, hverken via mail eller telefon,
så jeg ringer igen mandag - jeg forventer ikke de kan klare det på én
dag, men synes alligevel godt at han kunne have mailet med status eller
på anden vis underrettet mig om fremskridt/problemer i sagen.
Men umiddelbart er de meget flinke at tale med, så ring da til dem -
det kan jo være der har været mange på ferie og de har haft mange
oprettelser der har ligget og ventet på de tilbagekomne og der har
oparbejdet sig en kø.
Mvh
Flemming-som-stadig-er-tålmodig-men-som-snart-gerne-vil-se-noget-værdi-
for-sine-næsten-600-kroner