/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Cliche.dk
Fra : Lars


Dato : 24-08-02 12:24

CLICHE.DK %&?#?=?

Jeg har i mit arbejde somme tider brug for midlertidig webhosting til
aftestning, og tænkte at jeg ville prøve Cliche.dk. De så på papiret ud til
at være billige, og den service de tilbød med hensyn til php og MySQL var
tilstrækkelige til mit brug.

For at prøve, hvordan de var, bestilte jeg domæne plus webhosting hos dem i
slutningen af juli måned. Når man betaler ned til 5-10 kr. om måneden for
webhosting, kan man ikke forvente en super service, men det her slår
alligevel alle rekorder for dårlig kundeservice.

Jeg fik lynhurtigt en følgeseddel fra Cliche.dk med et kontonummer, som jeg
indbetalte pengene til efter et par dage. Jeg blev også bedt om at faxe en
anmodning om domæneregistrering til dem. Siden har jeg ikke hørt noget som
helst fra Cliche.dk trods tre - fire henvendelser. Jeg kan også se, at de
end ikke har bestil domæne endnu hos DK Hostmaster.

Er Cliche.dk gået bankerot, er det et fupfirma? Er der andre der har været
lige så "dumme" som mig.

Vh

Lars
http://www.freelancekonsulenten.dk

 
 
Mikkel Andreasen (24-08-2002)
Kommentar
Fra : Mikkel Andreasen


Dato : 24-08-02 12:45


"Lars" <ljh@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:ak7qq0$ra0$1@news.net.uni-c.dk...
> CLICHE.DK %&?#?=?
>
> Jeg har i mit arbejde somme tider brug for midlertidig webhosting til
> aftestning, og tænkte at jeg ville prøve Cliche.dk. De så på papiret ud
til
> at være billige, og den service de tilbød med hensyn til php og MySQL var
> tilstrækkelige til mit brug.
>
> For at prøve, hvordan de var, bestilte jeg domæne plus webhosting hos dem
i
> slutningen af juli måned. Når man betaler ned til 5-10 kr. om måneden for
> webhosting, kan man ikke forvente en super service, men det her slår
> alligevel alle rekorder for dårlig kundeservice.
>
> Jeg fik lynhurtigt en følgeseddel fra Cliche.dk med et kontonummer, som
jeg
> indbetalte pengene til efter et par dage. Jeg blev også bedt om at faxe en
> anmodning om domæneregistrering til dem. Siden har jeg ikke hørt noget som
> helst fra Cliche.dk trods tre - fire henvendelser. Jeg kan også se, at de
> end ikke har bestil domæne endnu hos DK Hostmaster.
>
> Er Cliche.dk gået bankerot, er det et fupfirma? Er der andre der har været
> lige så "dumme" som mig.

Har du prøvet at ringe til dem?? Jeg har aldrig haft problemer, har nu i
snart et år haft web-hotel hos dem og altid fået den ønskede service.

De har endda svaret tlf. i weekenden. Det er utroligt for kun 10 kr. om
måneden.

Mikkel



Lars (24-08-2002)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 24-08-02 16:28

Mikkel Andreasen wrote:

>
> "Lars" <ljh@sol.dk> skrev i en meddelelse
> news:ak7qq0$ra0$1@news.net.uni-c.dk...
>> CLICHE.DK %&?#?=?
>>
>> Jeg har i mit arbejde somme tider brug for midlertidig webhosting til
>> aftestning, og tænkte at jeg ville prøve Cliche.dk. De så på papiret ud
> til
>> at være billige, og den service de tilbød med hensyn til php og MySQL var
>> tilstrækkelige til mit brug.
>>
>> For at prøve, hvordan de var, bestilte jeg domæne plus webhosting hos dem
> i
>> slutningen af juli måned. Når man betaler ned til 5-10 kr. om måneden for
>> webhosting, kan man ikke forvente en super service, men det her slår
>> alligevel alle rekorder for dårlig kundeservice.
>>
>> Jeg fik lynhurtigt en følgeseddel fra Cliche.dk med et kontonummer, som
> jeg
>> indbetalte pengene til efter et par dage. Jeg blev også bedt om at faxe
>> en anmodning om domæneregistrering til dem. Siden har jeg ikke hørt noget
>> som helst fra Cliche.dk trods tre - fire henvendelser. Jeg kan også se,
>> at de end ikke har bestil domæne endnu hos DK Hostmaster.
>>
>> Er Cliche.dk gået bankerot, er det et fupfirma? Er der andre der har
>> været lige så "dumme" som mig.
>
> Har du prøvet at ringe til dem?? Jeg har aldrig haft problemer, har nu i
> snart et år haft web-hotel hos dem og altid fået den ønskede service.

Nej jeg har ikke prøvet at ringe dem, men i min verden svarer man altså
også på e-mail.

Jeg vil prøve at ringe til dem på mandag. Når du åbenbart er så tilfreds
med dem, er det i hvert fald et forsøg værd.
>
> De har endda svaret tlf. i weekenden. Det er utroligt for kun 10 kr. om
> måneden.
>
> Mikkel


Ivar Madsen (25-08-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 25-08-02 00:27

On Sat, 24 Aug 2002 17:28:11 +0200, Lars <ljh@sol.dk> wrote:

>Nej jeg har ikke prøvet at ringe dem, men i min verden svarer man altså
>også på e-mail.

Det gør man også i min verden, men for halvandet år sidden fik jeg et
brev fra Danske Bank på Køgevejen i Taastrup jeg ikke var tilfres med,
så jeg mailede dem på den e-mail der stod i brevet hovede, de svarte
ikke før jeg på bankens generelle kundeservice-mailadr, havde bedt dem
om at rykke afdelingen for svar.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Flemming Joensson (24-08-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 24-08-02 21:19

Lars <ljh@sol.dk> wrote in news:ak7qq0$ra0$1@news.net.uni-c.dk:

> Jeg fik lynhurtigt en følgeseddel fra Cliche.dk med et
> kontonummer, som jeg indbetalte pengene til efter et par dage. Jeg
> blev også bedt om at faxe en anmodning om domæneregistrering til
> dem. Siden har jeg ikke hørt noget som helst fra Cliche.dk trods
> tre - fire henvendelser. Jeg kan også se, at de end ikke har
> bestil domæne endnu hos DK Hostmaster.

Samme her, bestilte redelegering og et C30 hotel, i slutningen af juli
- den 1/8 fik jeg regning, den blev betalt den 2/8 og siden har jeg
ikke hørt fra dem. Jeg har også mailet dem to gange - men intet svar.
I går tog jeg mig så sammen (har været til en eksamen her i august og
haft travlt på arbejde så jeg har ikke lige stået og manglet mit
domæne), og ringede til dem kl 10.15 - (de åbner kl 10 for telefonerne)
- den ringede nok i 2 minutter inden der var nogen der tog den, men
vedkommende var meget flink og sagde at det var meget unormalt at der
gik så lang tid og lovede at se på sagen fredag og melde tilbage. Jeg
sagde at hvis der var problemer pga. redelegering af domæne, så ville
jeg gerne have en IP-adresse og login, så jeg kunne begynde at teste
hvad jeg kunne og ikke kunne på domænet ... og det sagde han at det
kunne jeg fint få og lovede at vende tilbage senere.
Men jeg hørte dog ikke fra ham fredag, hverken via mail eller telefon,
så jeg ringer igen mandag - jeg forventer ikke de kan klare det på én
dag, men synes alligevel godt at han kunne have mailet med status eller
på anden vis underrettet mig om fremskridt/problemer i sagen.

Men umiddelbart er de meget flinke at tale med, så ring da til dem -
det kan jo være der har været mange på ferie og de har haft mange
oprettelser der har ligget og ventet på de tilbagekomne og der har
oparbejdet sig en kø.

Mvh
Flemming-som-stadig-er-tålmodig-men-som-snart-gerne-vil-se-noget-værdi-
for-sine-næsten-600-kroner

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste