Konto opsagt hos Tiscali?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 24-08-02 11:13

Er jeg der andre der har oplevet at få nedlagt deres konto hos Tiscali?

Den 16.8 virkede rrubini@image.dk og rrasmussen@image.dk
ikke længere. Adresser vi har brugt i mange år.

Tiscali har opsagt kontoen ved en fejl, og oplyser nu at de er spærret i
tre år, og at der ikke er noget at gøre ved det.

En venlig tekniker er blevet sat på sagen efter min udelte vrede og
trusler om bål og brand.

Han sørgede for at jeg efter nogle dage kunne se i min mailbox, det var
i hvert fald meningen: "jeg har oprettet en ny mailbox til dig,
kodeordet er anderledes, og det er XXX:" ud fra de oplysninger har jeg
ikke kunnet se min mail endnu.

Vi har tidligere mistet vores undervisningsnetværk i flere måneder pga.
man havde givet vores forbindelse til en anden (adsl).

Jeg har opsagt min ADSL i forbindelse med en planlagt flytning der
desværre ikke blev til noget, og havde derfor hos Tiscali forventet
nogle logistik problemer, men sagen er at mailkontoopsigelsen
tilsyneladende er grundlagt for lang tid siden.

Jeg fik oplyst at da man konverterede, smuttede en forkert udløbsdato
med over, og derved blev min konto opsagt måneder før den skulle
forlænges ved det sædvanlige betalingsform.

Hvordan får jeg adgang til at bruge mine sædvalige adresser igen? Hvad
stiller jeg op med Tiscali?
Jeg overvejer at flytte alle vores arrangementer til Telia, er det en
god ide?

vh Flemming Rubini

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-08-02 14:55

In article <1fhf58g.1l6dv5yhx6qwN%spam@rubiniograsmussen.dk>, Flemming Rubini wrote:

> Er jeg der andre der har oplevet at få nedlagt deres konto hos Tiscali?

Spurgte du ikke også i går?

--
Andreas Plesner Jacobsen | "Ahead warp factor 1"

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-08-02 15:39

Hej Andreas Plesner Jacobsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Spurgte du ikke også i går?

Jeg læste det i hvert fald. Det er nok røget samme vej som det, du
svarer på, <news:1fhf58g.1l6dv5yhx6qwN%spam@rubiniograsmussen.dk>, som
også er væk.
Til gengæld har Flemming nu postet et tredje med samme tekstindhold,

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-08-02 12:06

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote:
> Spurgte du ikke også i går?
Så vidt jeg kan se har jeg sendt spørgsmålet en gang plus en opdatering
straks. Det sidste er måske så ikke sket straks, men først ved næste kig
i gruppen.

vh Flemming Rubini