Andet multimedie
bentjuul 3670
Tekst i spiral
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 23-08-02 20:36

Hej

Jeg skal lave en tekst der skal stå i en spiral. Altså med teksten startede
inde i midten og så køre rundt om sig selv.

Hvilket program kan det?

Håber det er til at forstå

Michael

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-08-02 22:01

"Michael Michel Nielsen" <NOSPAMindy@indy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
startede
> inde i midten og så køre rundt om sig selv.

Det kan du med Adobe Illustrator.

Kim Larsen

Fra : B. Jakobsen

Dato : 23-08-02 22:09

CorelDraw er et godt bud
Kh
Bjørn

Fra : Madsen

Dato : 23-08-02 22:41

Michael Michel Nielsen skrev:

> Jeg skal lave en tekst der skal stå i en spiral. Altså med teksten
> startede inde i midten og så køre rundt om sig selv.
>
> Hvilket program kan det?

Som Kim har nævnt så er Illustrator som skabt til sådan noget.
Der er sikkert flere programmer som kan gøre det, men jeg tvivler
på at nogen kan gøre det så godt/smart som Illustrator. ;)

http://home18.inet.tele.dk/madsen/illustrator/spiral/

Madsen.

Fra : JOL

Dato : 24-08-02 04:34

> på at nogen kan gøre det så godt/smart som Illustrator.
Nu kender jeg ikke til Illustrator, emn CorelDraw kan fint lave den effekt,
med masser af indstillinger

Fra : Madsen

Dato : 24-08-02 12:55

JOL skrev:

> Nu kender jeg ikke til Illustrator, emn CorelDraw kan fint lave
> den effekt, med masser af indstillinger

Ja selvfølgelig kan den det.
Jeg er blot en Illustrator-fan med skyklapper for øjnene.

Madsen.

Fra : JOL

Dato : 24-08-02 14:07

> Ja selvfølgelig kan den det.
> Jeg er blot en Illustrator-fan med skyklapper for øjnene.

Tja.... jeg er nok også en CorelDraw fanatikker der har fundet ud i mange
hjørner af det program *GRIN