el varme (trods heden lige nu)
Fra : hjh

Dato : 23-08-02 19:14

På siden http://www.hansj.dk (campingStuff) stilles følgende spørgsmål.

Er det afgørende for dig at kunne benytte elvarme i
yderperioderne/vinter?

Skal ses i forbindelse med en rundspørge til alle dk pladser om el varme
tillades (ca. 40) har svaret.
Besøg meget gerne siden og sæt dit X
--
mvh. Hans Jørgen

Fra : Janne Madsen

Dato : 23-08-02 22:30

hjh <hjh@hansj.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3D667B50.AB8205B1@hansj.dk...
> [...]
> yderperioderne/vinter?
>
> Skal ses i forbindelse med en rundspørge til alle dk pladser om el varme

Hej
En ting der længe har undret mig som du selv er inde på. Nogle pladser ser
jo helst ikke elvarme. Kan du definere elvarme. Er det elvarmeblæseren, er
det el-gulvvarmen, er det truma ultraheat eller er det min el-patron? Det er
jo nok så væsentligt at vide før man kan svare på spørgsmålet.

mvh Lennart

Fra : edob

Dato : 25-08-02 17:34

Hej NG.

Jeg mener også det bliver mere og mere relevant at spørge om
campingpladsernes holdning til at benytte Air Condition.

Air Condition er ret el-krævende (ofte omkring 1 kW) så her kræves omkring 6
amp. ved 220 volt.

Det burde være naturligt at kunne anvende de moderne faciliteter som findes
i tidens CV. Tilmed betales jo med de nuværende takster for et sådant
forbrug.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 25-08-02 17:49

> [...]
> campingpladsernes holdning til at benytte Air Condition.
>
> Air Condition er ret el-krævende (ofte omkring 1 kW) så her kræves omkring

Hej.
Det er også relevant at sikre sig at folk aircon ikke larmer, så naboerne
generes - specielt om natten.
Vi har før ligget op af en campingvogn med aircon og det larmede som en stor
kølecontainer.
Men det er forhåbeligt ikke alle aircon der larmer sådan ;-o)

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...