Filtre i Xnews
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-08-02 17:02

Greetings!

Jeg vil gerne, hvis man kunne få Xnews til konsekvent at bortfiltrere alle
indlæg af en vis alder på en newsserver...
Jeg er inde og gøre det manuelt i hver gruppe ved hver tilgang af gruppen...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Ovi

Dato : 23-08-02 19:59

Jesper G. Poulsen skrev:

> Jeg vil gerne, hvis man kunne få Xnews til konsekvent at
> bortfiltrere alle indlæg af en vis alder på en newsserver...

Er Purge = <antal dage> ikke god nok?

--
Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-08-02 07:40

"Morten Ovi" <nospam000@ovi.dk> wrote in message
> Er Purge = <antal dage> ikke god nok?

Er den global eller sættes den individuelt for newsserverne?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-08-02 07:11

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> Er den global eller sættes den individuelt for newsserverne?

Grunden til at jeg spørger sådan er at jeg ikke kan bruge en global purge.