tv out... hvordan ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 23-08-02 16:56

Hej, jeg har et Creative Gforce 4 Ti 200 64 ram og tv out, har lige købt
kabel til tvout og har forbundet det til tv.
i indstillinger til grafikkortet er der under Valg af enhed 3 valg
muligheder . 1 = analog skærm som den står på nu. nr 2 = digital fladskærm
og 3 = Tv men jeg kan ikke (få lov) til at flytte "prikken" til TV der er
gråt.
trykker jeg på find skærme finder den heller ikke tv'et , hvordan skal jeg
gøre ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Oake - 8200

Dato : 24-08-02 15:35

Tag og få fat i TvTool softwaret, det er altså noget nemmere at få
til at fungere