Wigwam endnu en gang
Fra : JG

Dato : 23-08-02 16:25

har nogen fået et nys om hvem speciel guest er på den godtgørelseskoncert
der afholdes den 31. august på femøren?

Der står at det varer fra 13-22 - men hvor mange sange er det lige at Helmig
og DAD har at spille...?

Ved nogen noget?

JG

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-08-02 16:52

JG wrote:
> har nogen fået et nys om hvem speciel guest er på den
> godtgørelseskoncert der afholdes den 31. august på femøren?

Jeg hørte noget om Jupiter Day som special guests, men ved ikke, hvor
"specielle" de er, når det kommer til stykket.

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-08-02 17:48

On Fri, 23 Aug 2002 17:51:36 +0200, "Nikolaj Borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>Jeg hørte noget om Jupiter Day som special guests, men ved ikke, hvor
>"specielle" de er, når det kommer til stykket.
>
>/Nikolaj

De sagde nej - ligesom Sort sol og Kent.
Det er ikke meget for 250,-!!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-08-02 19:26

In an article of 23 Aug 2002 Morten Bowman Hansen wrote:

> De sagde nej - ligesom Sort sol og Kent.
> Det er ikke meget for 250,-!!!

Var det ikke kun 200,-? Og tænk hvis Thomas Helmig spiller først...

--
Uffe Holst

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-08-02 20:26

On 23 Aug 2002 18:25:37 GMT, "Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote:

>Var det ikke kun 200,-? Og tænk hvis Thomas Helmig spiller først...

Ikke for os der ar købt billet

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 25-08-02 18:54

> Ikke for os der ar købt billet

Næh, men det er vel bedre end ingenting.

--
Uffe Holst

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-08-02 19:19

On 25 Aug 2002 17:53:49 GMT, "Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote:

>Næh, men det er vel bedre end ingenting.

Nææ jeg klager med håb om at få mine penge.
Jeg vil ikke give penge for at høre Helmig.

Så det bliver fri-film istedet

Morten
morten@bowman.dk

Fra : JG

Dato : 25-08-02 21:40

Har selv fundet ud af hvem special guest er:

Superheroes

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-08-02 19:25

In an article of 23 Aug 2002 JG wrote:

> Der står at det varer fra 13-22 - men hvor mange sange er det lige at Helmig
> og DAD har at spille...?

De har vel begge en hundrede stykker eller så.

Men en god lang pause indimellem, hvor folk kan bruge en masse penge på
øl, vil sikkert heller ikke være af vejen for kreditorerne.

--
Uffe Holst