HJÆLP! komplet flytning af sine data-filer~
Fra : - ZULU -

Dato : 23-08-02 10:13

Jeg har fået ny harddisk og skal således flytte alle mine MS Outlook 2002
data+settings, (pst.fil, adressebog, konti, instillinger)

Er der nogen der kan hjælpe?

Fra : M.N.

Dato : 23-08-02 11:54

" - ZULU -" <@> wrote in message
> Jeg har fået ny harddisk og skal således flytte alle mine MS Outlook 2002
> data+settings, (pst.fil, adressebog, konti, instillinger)
>
> Er der nogen der kan hjælpe?

Ja da.

Søg og du skal finde. Brug hjælp i Outlook.

Mogens

PS.

(filer - importere/eksporterer - eksportere til en fil)

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-08-02 12:14

- ZULU - wrote in

> Jeg har fået ny harddisk og skal således flytte alle mine MS
> Outlook 2002 data+settings, (pst.fil, adressebog, konti,
> instillinger)
>
> Er der nogen der kan hjælpe?

pst filen gemmer du bare. Den indeholder ikke oplysninger om accounts
og filtre. Den HAR adressebogen.

Så under accounts går du ind og EXPORTERER dine settings. Under Rules
går du ind og EKSPORTERER. Så du ender op med 3 filer:

pst, account fil og filter fil.

Disse tre gemmer du, og så er det det.

--
Palle