S : Laser sigte
Fra : Ulrik Lynnerup

Dato : 23-08-02 05:54

Hej,

Jeg har et helt nyt og ubrugt laser sigte til salg. Kan monteres de fleste
typer skydevåben.

Nogle der er interesseret ?

MVH / Ulrik

Fra : Søren GP

Dato : 25-08-02 01:56

Man må sikkert godt sælge et lasersigte, men det er i hvert fald
forbudt at bruge det til jagt.
Mvh....Søren GP
http://www.angelfire.com/games2/jagtspil/bukkejagt.html

Fra : Erik Prestmo

Dato : 26-08-02 22:16

Men det er vel ikke forbudt, i Danmark, å benytte et slikt til å trene opp
skyteferdighet, feks raske jaktskudd, på bane?

Om noen skulle ha lyst til det?

ErikP - lykkelig Nordmann - som har meget som kan skytes med, ikke alt til
jakt, men trening er trening, og heldigvis er det bare min kone som har det
minste med hva jeg bruker penger på!

Søren GP <sgpe@ar.stam.dk> skrev i