Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at finde dubletter...
Fra : DeltaPower

Dato : 20-12-00 23:46

Hejsa folkens

Jeg søger et program der kan opspore dubletter af billeder (fortrinsvis
JPEG) i samling på knap 10,000 billeder ... der vokser fra tid til anden...

Har prøvet med Thumbnail Plus, men jeg synes sku' det ret lidt besværligt at
bruge ... og så er det et temmelig stort program at have liggende, bare til
det...

Nogen gode forslag jeg kan lede efter?
Freeware/shareware foretrækkes naturligvis, men retail går også, hvis det
bare er godt nok...

DP

"I'm absolutely unqualified to do anything" - Kylie Minogue

Visit my website: http://home.worldonline.dk/~dpower

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-12-00 07:26

Hej

Jeg bruger Jasc media center plus 3, og det er ganske godt til at holde styr
på mine mange billeder, men om det så opfylder dine krav, ved jeg ikke. Du
kan finde det her http://www.jasc.com/ og du kan hente en demo af
programmet, jeg ved dog ikke hvormeget demoen kan, men det fulde kan meget.

Kim Larsen

Fra : Niels Andersen

Dato : 21-12-00 09:33

"DeltaPower" <deltapower@spamfilter.dk> wrote in message
> Jeg søger et program der kan opspore dubletter af billeder (fortrinsvis
> JPEG) i samling på knap 10,000 billeder ... der vokser fra tid til
anden...

Jeg har ikke set noget der bare nærmer sig d'peg. Det er ikke mindre end
genialt... :)
http://somewareonthe.net/

Findes i en gratis version, som dog bliver træls i længden. Hvad var det nu?
Vist noget med at den ikke cacher resultater, så den starter forfra hver
gang, eller sådan noget... Træls når man har tusinder af billeder.
Den fulde version koster $19.95.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 21-12-00 21:39

Prøv ROSE's File Weeder

http://info.elf.stuba.sk/packages/pub/pc/utilfile/rfw_103.zip

Selv bruger jeg som regel ikke Windows, så jeg kan ikke anmelde den.

--
Tonny