Familiefest
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 22-08-02 20:16

Hej Morten

- Vi er desværde nødt til at melde afbud pga. forværing af min bughulebrok,
jeg har endelig fået en tid til opperation på Aalborg Syd d. 25/8 2002,
men den ser nu ud til at blive fremrykket, vi ved endnu ikke om det bliver
akut, så derfor en den næste uges tid lidt svær at planlægge.
- Vi håber at i alle vil få et par dejlige dage, og ser frem til at vi kan
være med til
næste år, så skulle jeg ikke ret gerne have noget at "brokke" mig over ....
)

Mange Hilsner

Simon og familie.....

Fra : Søren GP

Dato : 25-08-02 01:59

Kære Simon
God bedring
Mvh......Søren GP

Fra : Torben F@rum

Dato : 25-08-02 16:32

Også god bedring herfra.......

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Frans Jensen

Dato : 25-08-02 16:38

On Sun, 25 Aug 2002 17:31:54 +0200, "Torben F@rum"
<**farum@city.dk> wrote:

>Også god bedring herfra.......

ja man må dan håbe vedkommende bliver rask til duejagten

--
Windows 9x/NT - 32 bit extensions and a graphical shell
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally

Fra : Erik Prestmo

Dato : 26-08-02 22:16

God bedring herfra også!

Jeg ble operert for lyskebrokk i april dette år, en torsdag aften klokken
18:30, sto opp fra bordet etter 15 minutter, dro hjem i taxi etter en timnes
tid, gikk til sengs, og stod opp neste dag klokken 12 og hilste mine 2
gutter hjem fra skole, serverte middag, vasket kopper og stelte huis og hjem
(min kone befinner seg f.t. under vidre-utdannelse....

Piece of cake!

Jeg ser av dato at du allerede er "tatt". Bedringen er straks og meget
merkbar!

ErikP - frisk og rask!

Søren GP <sgpe@ar.stam.dk> skrev i

Fra : Alex Linaa

Dato : 27-08-02 07:03

"Erik Prestmo" <hfandrep@online.no> wrote in message
> [...]
hjem
> (min kone befinner seg f.t. under vidre-utdannelse....

LOL !! )))