Bootlegs fra roskilde og midtfyns 2002
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 22-08-02 19:25

Hey allesammen..

Er der nogen som har nogle bootlegs fra roskilde eller midtfyns 2002 (i år)

Bootlegs = Live koncerter

Hvis ja så send mig en mail, og vi kan finde ud af en bytte handel eller
noget...

Mail: vestergaardj@mail.tele.dk

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-08-02 22:32

Kristian V. Jensen wrote:
> Hey allesammen..

Hey-hey

> Er der nogen som har nogle bootlegs fra roskilde eller midtfyns 2002
> (i år)

Ved ikke, om de kvalificerer som bootlegs, men jeg fik da optaget følgende
fra p3 i år:

International Noise conspiracy
Jeppe Sauman Jam (p3-teltet, fordømt visne)
Baal (x2 - både live-live og i p3-teltet)
The Doves
Bo Kaspers Orkester (mums)
Brimstone Butterfly
Clickhaze (P3 teltet)
Coldplay
DGP
Kick the Kangaroo
Muse
+ nogle bidder her og der.

/Nikolaj

---

Fra : -V-

Dato : 22-08-02 22:31

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra p3 i år:
>
> Baal (x2 - både live-live og i p3-teltet)

Hvordan får man nappet det til sig?
Hvilket medie - DAT?

-V-

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-08-02 22:43

-V- wrote:

> Hvordan får man nappet det til sig?

Det kan ikke udelukkes, at en eller anden skulle være så rar at smide det i
dk.binaer.musik på et eller andet tidspunkt...

> Hvilket medie - DAT?

ogg vorbis i ok kvali. Optaget med Pinnacle Studio PCTV Pro kort (radio/tv
tuner). Ok kvalitet, men en smule støj i de høje frekvenser.

/Nikolaj

---

Fra : -V-

Dato : 22-08-02 22:51

"Nikolaj Borg" skrev:

> Det kan ikke udelukkes, at en eller anden skulle være så rar at smide det
> dk.binaer.musik på et eller andet tidspunkt...

Pluuurrre?? Bebe?
"Ska' haaaaa, ska' haa!!!!!"

-V-

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-08-02 22:54

Nikolaj Borg wrote:
> Det kan ikke udelukkes, at en eller anden skulle være så rar at smide
> det i dk.binaer.musik på et eller andet tidspunkt...

Sandelig så; nettet er noget fantastisk noget: 23:34 d.d

/Nikolaj

---

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-08-02 11:08

Nikolaj Borg wrote:
> Sandelig så; nettet er noget fantastisk noget: 23:34 d.d

Og igen kl. 11:52 d.d.

/Nikolaj

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-08-02 23:02

Nikolaj Borg wrote:
> Jeppe Sauman Jam (p3-teltet, fordømt visne)

Fordømt visne er vist i underkanten. Sidder lige og lytter til det...
Utroligt, at de ikke taber deres instrumenter, men det kan jo være, at det
er klippet ud.

/Nikolaj

---