Adware
Fra : V.Bentsen

Dato : 22-08-02 17:19

Til PC findes der et program der hedder Ad-aware (ikke at forveksle med
Mac programmet Adware). PC programmet bruges til at finde evt. Spyware,
som så vidt jeg ved ikke er virus, men er uønskede programmer som bliver
lagt forskellige steder på PC´en (Macén) bl.a fra Kazaa og andre. Findes
der et tilsvarende program til Mac til at finde disse Spywares?
mvh
Verner

Fra : Jesper

Dato : 22-08-02 20:04

V.Bentsen <vbentsen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> lagt forskellige steder på PC´en (Macén) bl.a fra Kazaa og andre. Findes
> der et tilsvarende program til Mac til at finde disse Spywares?

Jeg bruger min firewall, NetBarrier X, der kan man se hvilke porte på
hvilke adresser der kontaktes og så blokere dem.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com