ala webmail
Fra : Dennis Hansen

Dato : 22-08-02 17:27

hejsa,

I har det formentlig ligesom jeg... en masse pop3 konti og det er altid et
problem at checke den alle hvis man f.eks. sidder til en konference og
bruger en anden pc end ens bærbar eller f.eks. sidder på GPRS (som er kommet
til at koste en bondegård at bruge nu) så vil jeg gerne kunne hente kun
headers af alle mine mails altså for at spare kb = penge men fra flere konti
på én gang. Noget ala webmail, men gerne noget som jeg evt. kunne lægge på
min egen server så jeg ikke skal hente en masse grafik og reklamer samtidig.

Eller måske ligefrem et 3. program istedet for Outlook. Dette kunne jeg også
godt leve med.

Spørgsmålet er dels til denne gruppe og dels til andre!

Håber på svar.

Hygge

Dennis

Fra : Splyf

Dato : 22-08-02 18:33

Installer din egen mailserver og sørg for at den understøtter IMAP.
Så kan du nøjes med at hente headers.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 22-08-02 22:41

Dennis Hansen wrote:

> [...]
> min egen server så jeg ikke skal hente en masse grafik og reklamer samtidig.

Kort spørgsmål, hvorfor ikke bare forwarde alle dine pop3 konti
til 1 pop3 konto du checker? Personligt checker jeg kun et sted,
selv om jeg har flere forskellige pop-konti... Den konto du ender
med at forwarde til, sørger du for ligger et sted med webinterface
og det er vel det?

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Dennis Hansen

Dato : 23-08-02 07:31

Hej Thomas,

nej alle pop account skal holdes skilt.

Så desværre.. muligt du har et andet forslag ?

Fra : Arne Bolen

Dato : 22-08-02 22:55

"Dennis Hansen" <post@dennishansen.com> wrote in:

> I har det formentlig ligesom jeg... en masse pop3 konti og det er altid et
> problem at checke den alle hvis man f.eks. sidder til en konference og
> bruger en anden pc end ens bærbar ...

http://www.mail2web.com anbefales varmt. Den har også WAP for dem som vil
bruge mobiltelefonen. Servicen er helt gratis og man kan lave sin egen side
på den.

--
SpamPal for Windows
http://www.spampal.org.uk

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-08-02 13:13

Dennis Hansen wrote in

> Eller måske ligefrem et 3. program istedet for Outlook. Dette
> kunne jeg også godt leve med.

Outlook XP kan man da godt sætte til kun at hente headers.

Postprogrammet "Becky" - som jeg oøvrigt godt kan anbefale" er nemt
at bruge, og kan sættes til kun at læse headers..