Min Epson Perfection 1650 Photo støjer
Fra : Stephan Henningsen

Dato : 22-08-02 17:23

Hej gruppe,

Jeg har endelig erhvervet mig en ny scanner; noget som har stået på min
ønskeliste i over ti år (og så er det ikke engang overdrevet).
Valget faldt på en Epson Perfection 1650 Photo, da den skal virke under
GNU/Linux, og det er Epson-folkene dygtige til at hjælpe til med.
Nok om det..

Når scanneren er tændt, så høres der en meget svag og hurtigt repeterende
klikken og bibben omme fra bagsiden af scanneren, omkring dér, hvor USB-kablet
tilsluttes.

Skal scannere bare sige sådan, eller er den defekt? Den virker upåklageligt,
men det er mildest talt en anelse irriterende, at den står og støjer.

--
Stephan Henningsen

Fra : Karlsen

Dato : 22-08-02 22:46

Thu, 22 Aug 2002 16:23:28 GMT, skrev Stephan Henningsen:

> [...]
>men det er mildest talt en anelse irriterende, at den står og støjer.

Hej Stephan
Jeg har smme model og den siger ikke en lyd, efter boot.
--
Mvh. bøk

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 23-08-02 06:22

On Thu, 22 Aug 2002 23:45:57 +0200, Karlsen wrote:

>Hej Stephan
>Jeg har smme model og den siger ikke en lyd, efter boot.

Så skal den vel byttes. Og så kommer ulempen ved at have købt over nettet fra
en fjernt beliggende forhandler *suk*.

--
Stephan Henningsen

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 23-08-02 07:19

Stephan Henningsen <stepha_n@tisprut.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrnambhkc.rm.stepha_n@levelout.kaelderen.dk...

> Så skal den vel byttes. Og så kommer ulempen ved at have købt over nettet
fra
> en fjernt beliggende forhandler *suk*.
>
> --
Prøv i første omgang at sætte et andet USB kabel til. Det kunne jo tænkes at
kablet var defekt.
Hvor du har købt scanneren henne tror jeg ikke har den store betydning da
alle garantireparationer håndteres af Epson Danmark så du ligesågodt sende
den direkte til dem i stedet for at vente 14 dage på at forhandleren gør det

Mvh. Finn