søger et D&D 3ed til nybegynder
Fra : Kim

Dato : 21-08-02 12:38

søger et D&D 3ed til nybegynder alså de kender de fleste regler men vi
mangler bare et der er egnet til 4 12 året drenge og jeg selv som er noget
ældre.

kim

Fra : morten lund

Dato : 22-08-02 14:52

snakker vi her som et scenarie, eller regler på dansk, eller hvad præcis?!?

/Morten

Theatrix, C'est ma vie!

Fra : Jakob B.

Dato : 24-08-02 09:56

> [...]
> søger et D&D 3ed til nybegynder alså de kender de fleste regler men vi
> mangler bare et der er egnet til 4 12 året drenge og jeg selv som er noget

Hvis du skal have fat i et hurtigt modul kan du prøve at kigge på nogle af
de små gratis eventyr der ligger på WoTC hjemmeside. Mon ikke der er noget
der egner sig?

http://www.wizards.com/dnd/article1.asp?x=dnd/oa/adventure,3