Nogen der skal til Kina, Thailand, Vietnam~
Fra : Tore Jessen

Dato : 22-08-02 08:40

Så ville jeg være meget taknemmelig for hvis de ville tjekke prisen på nogle
Asics løbesko for mig.
Fx Asics Gel Kayano herre
og Asics gel 2070 herre

Derudover har jeg ikke kunnet finde nogle adresser på deres fabrikker -
nogen der ved hvor de producerer deres sko ?

På forhånd tak
Hvis du tager afsted, er du velkommen til at maile mig, for hvis du vil
skaffe mig nogle yderliegere opl om især Kina, kan vi godt tale om noget
rødvin..

Tore Jessen

Fra : Per R

Dato : 26-08-02 11:56

"Tore Jessen" <Tore@oresundsservice.com> wrote in message
> Så ville jeg være meget taknemmelig for hvis de ville tjekke prisen på
nogle
> Asics løbesko for mig.
> Fx Asics Gel Kayano herre
> og Asics gel 2070 herre

I kina er disse ting typisk dyrere end herhjemme har dog ikke lige en pris.

> [...]
> Hvis du tager afsted, er du velkommen til at maile mig, for hvis du vil
> skaffe mig nogle yderliegere opl om især Kina, kan vi godt tale om noget

Hvilken slags oplysninger er det du mangler om Kina ?

Mvh.
Per

Fra : Tore Jessen

Dato : 27-08-02 10:13

Hej Per, skal du afsted ?
Oplysningerne jeg søger står allerede nedenunder.
I Kina har Asics produktion, så vidt jeg ved, i
GUANGZHOU POU XUE TRADING CO.LTD.
2802-2803, 28F, Jinlilai Build., #138, Ti Yu Dong Rd.,
Guangzhou City, Guangdong, China, 510620
TEL:86-20-3878-0370 / 0607 / 0070

Forstår du kinesisk ?
Så måtte du meget gerne ringe og spørge dem om de har produktion der, om de
har produktion andre steder, og om der er fabriks-outlets i Kina nogle
steder.
- Samt hvilke priser skoene sælges til..

Du er meget velkommen til at skrive direkte til mig, hvis du gider undersøge
nogle af disse ting..

Venlige hilsner
Tore