Nogen speciel god netbutik at købe grafik ~
Fra : Sunz

Dato : 21-08-02 22:03

Jeg skal købe et:

Microstar G4Ti4200-TD (MS-8870) TV-Out + DVI

Nogen det kender en netbutik hvor de sender dag til dag og er til at stole
på??

--
-Sunz

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-08-02 22:43

"Sunz" <sune23@worldonline.dk> wrote in

> Jeg skal købe et:
>
> Microstar G4Ti4200-TD (MS-8870) TV-Out + DVI
>
> Nogen det kender en netbutik hvor de sender dag til dag og er til
> at stole på??

Jeg har aldrig selv haft problemer med Midt-data, X-data og BJ-trading.
Jeg har haft problemer med PRC-data, ITButikken, Homedata og et par
andre jeg ikke lige kan navnet på længere og som ikke længere er på
edbpriser.

Min onkel har haft store problemer med midt-data, hvor han har købt en
PC, som genstarter uden synlig grund. Midt-data fik den til reparation
hvorefter de gav ham en regning på et par hundrede og sagde at skylden
var en dårlig Windows XP Pro installation. Efterfølgende blev jeg så
sat på sagen og lavede 3 forskellige cases med MEMTEST, Norton GHOST og
Partition Magic som alle genstartede på præcis samme måde som min onkel
havde oplevet inde i WinXP.

Nu er de så (3 måneder efter min onkel havde brokket sig første gang
efter købet i maj måned og 2 måneder efter de konkluderede at det var
WinXP der var skyld i problemerne) gået med til at se på den igen. Hvis
de igen siger det er WinXP's skyld så er jeg sku ikke alt for tryg ved
deres techsupport.

Til gengæld så leverer de fra dag til dag, hvis varen står angivet som
"På lager" i deres shop... Ud over prisen er det én af de største
grunde til at jeg handler der.

Flemming

Fra : The Phantom

Dato : 21-08-02 23:21

hehe du er sku ikk den eneste med problemer fra midt data har selv haft et
par dårlige køb ved dem som har give masser af bøvl :(
prcdata har jeg ikk haft problemer med og heller ikk bjtrading.

Mvh The Phantom

Fra : Medal

Dato : 23-08-02 23:42

MIDTDATA ER TOTAL DÅRLIGE VED REKLAMATION !!!!!

Fra : Søren

Dato : 22-08-02 14:12

Du kan handle hos de fleste uden problemer: Når man hører om folk der har
haft problemer skal man tænke på at disse butikker kan have flere hundrede
kunder på en dag, og indimellem skal der jo være nogen der er utilfredse.
Jeg har selv handlet hos flere af dem de andre nævner og har aldrig haft
problemer.
Hvis jeg skal vælge et par stykker at anbefale må det være:
BJ-TRADING og MIDT-DATA.
De levere normalt varen inden for et par dage fra bestilling (oplever ofte
at det er dagen efter).

Hilsen Søren.

Fra : Sunz

Dato : 22-08-02 16:25

Tak for hjælpen allesåsammen!!!

Jeg har dog ikke valgt en af de butikker i har skrevet om!! Fandt et sted
(JACK Dtp & IT) hvor de havde de ønskede grfikkort på lager og sender det
idag til mig!!!

Mvh

Sune Nissen

Fra : Søren

Dato : 22-08-02 20:04

Har aldrig set eller hørt om dem, så held og lykke.
(Så er det man tænker på hvad han skulle bruge de råd til !!?)

Fra : Sunz

Dato : 23-08-02 00:44

Jeg brugte da rådene!!

Du skrev da selv:

[...]

Og da dem jeg har købt nu var dem der havde kortet hjemme på lager og det
var de billigeste af dem der havde på lager var jeg nødsaget til at købe
der, da jeg har solgt mit gamle Geforce2 kort!!

Tak, mange tak!!

Mvh
Sune Nissen

Fra : Søren

Dato : 23-08-02 19:00

"Sunz" <sune23@worldonline.dk> wrote in message
> Jeg brugte da rådene!!

hehe, det var bare det at du valgte en butik som ingen andre havde anbefalet

Søren.