Processor T-Bird / Athlon XP
Fra : Jacob

Dato : 21-08-02 21:41

Hej Ng

Jeg sidder her med en Athlon AMD T-Bird 1 ghz (socket A). Er ikke helt
sikker på hvad bundkortet hedder, men i manualen står der:
Via KM133
Chipset Ga-7ZMMC

Mit spørgsmål er så: Kan mit bundkort godt køre med en Athlon XP (socket A)
i stedet for en T-Bird?

--
Mvh Jacob

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 21-08-02 22:08

"Jacob" <jacob@pfu-web.dk> har med klæbrige fingre ramt tastaturet på
en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Via KM133
>Chipset Ga-7ZMMC
>
>Mit spørgsmål er så: Kan mit bundkort godt køre med en Athlon XP (socket A)
>i stedet for en T-Bird?

Nej. Jfr. nedenstående link, kan dit bundkort (Gigabyte Ga-7ZMMC) max.
snuppe en T-bird 1400/200.

http://ftp.gigabyte.com.tw/support/user_pdf/k7_socketa.pdf

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Jacob

Dato : 21-08-02 22:15

> Nej. Jfr. nedenstående link, kan dit bundkort (Gigabyte Ga-7ZMMC) max.
> snuppe en T-bird 1400/200.

Nu er det først jeg bliver RIGTIG træt af GigaByte.... Det vil så sige at
jeg skal ud og investere i et nyt bundkort hvis jeg vil opgradere lidt...
ÆV!

--
Mvh Jacob

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 21-08-02 23:55

> Nu er det først jeg bliver RIGTIG træt af GigaByte.... Det vil så sige at
> jeg skal ud og investere i et nyt bundkort hvis jeg vil opgradere lidt...
> ÆV!

De andre fabrikanter er nok ikke meget bedre. Det er nemmere, blot at
erkende, at bundkort ikke holder evigt :-|

Fra : Henrik

Dato : 22-08-02 17:27

"Jacob" <jacob@pfu-web.dk> wrote in message

> [...]
> jeg skal ud og investere i et nyt bundkort hvis jeg vil opgradere lidt...

Et ECS koster en plov.