Tur til Ungarn
Fra : Hog

Dato : 21-08-02 17:08

Hejsa

Jeg skal til Ungarn (budapest) i november måned, og jeg ville lige høre hvad
der med fordel kan købes i Ungarn.
Gerne med eksempler.

Mvh. Morten

Fra : Kim X

Dato : 22-08-02 10:34

Hej
Tja mad er billigt, hvis du spiser ude, men det var vel ikke det du mente.
Lokalt Spirius er billigt, og kan drikkes hvis du blander det med Cola.
Ellers er Krystal billigt, Tøj kan du spar 10-15% på hvis du køber det i
'rigtige' forretninger. på markeder er der mere at spare, men så er det ikke
sikkert at kvaliteten er god.
Sko og lædder er der til rimelige priser.
Vin er til rimelige priser, men pas på hvad du køber, idet erfaringen siger,
at den nu engang smager bedst dernede, Der findes absolut gode vine til 20 -
25 kr. pr. flaske
Venligst
Kim

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-08-02 21:19

"Hog" <asdasd@asdasd.as> writes:

> Jeg skal til Ungarn (budapest) i november måned, og jeg ville lige
> høre hvad der med fordel kan købes i Ungarn. Gerne med eksempler.

Billetter til de lokale kurbade.

-j

--
Janus Sandsgaard
Celle Crespo 20, 3B - Sopocachi - La Paz