Køb af HW fra USA?
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 21-08-02 14:53

Hej
Er der nogle der kender HW butikker i USA, som sender til DK!

Jeg er ude efter et Sæt Altec Lansing 641 højttalere.... de koster en 1/3 i
USA i forhold til herhjemme!

Er godt klar over der kommer div. afgiver, moms osv. oveni!! Så det behøver
i ikke kommentere!!

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-08-02 15:09

"Anders Lorentzen" <al@it.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> 1/3 i USA i forhold til herhjemme!
>
> Er godt klar over der kommer div. afgiver, moms osv. oveni!! Så det

EggHead suplus
Thinkgeek
Gateway

sikkert også mange andre.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 21-08-02 16:38

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev >

> EggHead suplus
> Thinkgeek
> Gateway

Er du sikker på Amazon/egghead sender til DK?
JEg får en besked om at de ikke gør.

Thinkgeek og Gateway har ikke Højtalerne.

> sikkert også mange andre.

Håber jeg. :)

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-08-02 08:06

> Er du sikker på Amazon/egghead sender til DK?
> JEg får en besked om at de ikke gør.

Egghead er jeg sikker eftersom jeg har haft korrespondance med dem om netop
dette.
Amazon gør 100% evt. igennem deres UK branch.

> Thinkgeek og Gateway har ikke Højtalerne.

Erhhh har du kigget hårdt nok
http://www.thinkgeek.com/stuff/computing/pc-audio.shtml

http://www.gtwaccessories.com/cgi-
bin/pagegen/gtwaccessories/www/page.html?mode=products&file=/page/prodlistv
4/productlist.spl&catid=316881

Her ser jeg højttalere :)

--
Bjarke Andersen