rejse til thailand
Fra : manse

Dato : 20-08-02 22:43

Hejsa

Jeg skal til thailand i september.og kunne godt bruge et tip til et godt og
billigt hotel,helst med swimmingpool,og selvfølgelig aircon.
hilsen niels

Fra : Gard Karlsen

Dato : 21-08-02 06:48

Hei

Og hvor i Thailand har du tenkt å reise?

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com

Fra : John Andersen

Dato : 21-08-02 10:46

Hvor flyver du til ?

Vil du bo i Bangkok eller skal du ned til Phuket eller vil du ud og opleve noget eksotisk ?

Med venlig hilsen / best regards
John Andersen

>>> manse<fuck-tdc-de-iidioter@adslhome.dk> 20-08-2002 23:43:27 >>>

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 21-08-02 11:02

> [...]
og
> billigt hotel,helst med swimmingpool,og selvfølgelig aircon.

Det kan du finde overalt i Thailand fra DKR 100 og op.
Hvor i Thailand vil du?
Går du efter shopping eller strand?
Mvh
Torben
http://62.79.12.248/~tsj/thailand/index.shtml

Fra : max

Dato : 26-08-02 14:17

> Hejsa
>
> Jeg skal til thailand i september.og kunne godt bruge et tip til et godt og
> billigt hotel,helst med swimmingpool,og selvfølgelig aircon.
> hilsen niels

Hej Niels -
måske kan du bruge dette link til noget..?
www.danishbaker.dk
mvh max

Fra : PC

Dato : 31-08-02 21:01

Prøv www.danetours.dk og www.asisatravel.com her kan du uden problemer booke
over nettet. Asistravel er et godt sted at søge, hvis du leder efter
billigere hoteller....jeg har nævnt disse 2 steder, da jeg selv med stor
tilfredshed har booket hoteller hos den tidligere.....ellers book når du
kommer til Thailand, dog anfaler jeg dig at have booket de 2 første nætter
på forhånd...

Jeg rejser i øvrigt selv til Thailand i September, og jeg booker delvis
hjemmefra

Hilsen PC

Fra : PC

Dato : 31-08-02 21:59

Korrektion,
www.asisatravel.com er forkert link, korrekte link hedder www.asiatravel.com
, sorry !

Fra : manse

Dato : 01-09-02 05:47

> [...]
> over nettet. Asistravel er et godt sted at søge, hvis du leder efter
> billigere hoteller....jeg har nævnt disse 2 steder, da jeg selv med stor
klip
Jeg takker for hjælpen og rejser idag>