Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejlmelding når jeg tager usb stik ud af o~
Fra : jakob

Dato : 20-08-02 21:14

Når jeg har downloaded mine billeder til min pc (win2k) og tager stikket
ud af kameraet får jeg en fejlmelding der går på at jeg først skal
standse enheden inden jeg tager usb stikket ud. Men hvordan gøres dette.
Såvidt jeg kan se har jeg ikke andre muligheder end blot at tage stikket
ud, men hvordan undgår jeg den irreterende fejlmelding hver gang ??

Hilsen

Jakob

Fra : Janner

Dato : 20-08-02 21:24

Operativ system ?

/Jan

Fra : jakob

Dato : 20-08-02 22:26

In article <3d62a54f$0$687$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, jan@tjaaa.dk
says...
> Operativ system ?

win2k = windows 2000

Fra : Madsen

Dato : 20-08-02 21:32

jakob skrev:

> [...]
> stikket ud af kameraet får jeg en fejlmelding der går på at jeg
> først skal standse enheden inden jeg tager usb stikket ud. Men

Højreklik på USB-ikonet nede ved siden af uret. Så får du en mulighed
for at standse enheden.

Madsen.

Fra : jakob

Dato : 20-08-02 22:26

In article <Xns9270E53EE947Bcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>,
nospam@madsen.tdcadsl.dk says...

> Højreklik på USB-ikonet nede ved siden af uret. Så får du en mulighed
> for at standse enheden.

Det vil jeg prøve tak til jer begge.

Hilsen

Jakob

Fra : Viggo Poulsen

Dato : 20-08-02 21:34

Hej
I task baren (nederst til højre) er der sikkert et icon for USB enheden.
Klik på den, og vælg 'stop enheden'.
Mvh. Viggo