c++ udviklingsværktøjer
Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 20-08-02 10:14

Jeg har været ved at se om jeg kan finde en gratis c++ compiler /
udviklingsværktøj til Windows. Men det ser ud som om Borland og M$
sidder på det område rimeligt tungt.
Jeg ved at til Linux kan man få GCC, som vidst også skulle kunne spise
c++ kode.

Kort og godt: findes der en gratis c++ compiler til Windows, eventuelt
med et tilhørende udviklingsmiljø (editor).

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-08-02 10:30

Mikkel F. S. Andersen skrev:

> [...]

>Kort og godt: findes der en gratis c++ compiler til Windows, eventuelt
>med et tilhørende udviklingsmiljø (editor).

Ja, GCC. Jeg har suppleret den med MED og med RHide. Den kan
hentes her:

   http://www.delorie.com/djgpp/

Den klarer både C og C++.

--
Bertel
Jeg søger en billig mobiltelefon, gerne brugt.

Fra : duckman

Dato : 21-08-02 19:23

Et andet godt værktøj er Dev-C++ eneste minus er at det er lavet i Delphi ;D

Det kan downloades gratis på:
http://sourceforge.net/projects/dev-cpp/

duckman - "the mighty duck of mystery"

Fra : duckman

Dato : 21-08-02 19:24

Jeg glemte at sige at der medfølger compiler... og at mingw compileren
fungerer fint med Dev-C++

duckman - "the mighty duck of mystery"

Fra : Mogens Hansen

Dato : 21-08-02 18:58

"Mikkel F. S. Andersen" <flott@worldonline.dk> wrote in message

> Kort og godt: findes der en gratis c++ compiler til Windows, eventuelt
> med et tilhørende udviklingsmiljø (editor).

Se tråden "C i Windows" fra et par dage siden.

Venlig hilsen

Mogens Hansen