telia-simlås
Fra : Martin Berentzen

Dato : 19-02-01 08:47

HEJ!

De Nokia 3210 som Wanna-save har foræret væk er selvfølgelig simlåst til
Telia. Vil det sige at alle andre simkort fra Telia kan benyttes her i eller
er telefonen låst til simkortet?

Mvh

Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-01 08:57

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> De Nokia 3210 som Wanna-save har foræret væk er selvfølgelig simlåst til
> Telia. Vil det sige at alle andre simkort fra Telia kan benyttes her i eller
> er telefonen låst til simkortet?

Alle Telia kort kan benyttes.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : jan steen sørensen

Dato : 19-02-01 20:13

Er den SIM-låst kan den KUN bruges sammen med DET medsendte SIM-kort, og KUN
dette.!!
Er den operatørlåst, kan den bruges sammmen med andre kort fra samme
operatør.
Jan

Fra : Anders Beck

Dato : 19-02-01 22:58

"Morten Fruergaard" <fornavn@efternavn.com> wrote in message

> Alle Telia kort kan benyttes.

Hvad med Sonofon kort ??, de bruger da samme net ...

Anders Beck

Fra : jan steen sørensen

Dato : 19-02-01 23:33

De er operatørlåst, betydende at de kun kan bruges til Telia SIM-kort.!
Det at Telia har en Roaming-aftale med Sonofon, har intet at gøre med om du
kan BRUGE et Sonofon SIM-kort, telefonen checker på operatørkoden.

Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor man ikke er glad og tilfreds med det abon.
der hører med til telefonen - er der ikke nogle fordele ved Telia Classic
der kan bruges?.

Jan

Fra : Mickey

Dato : 20-02-01 01:04

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med om du
> kan BRUGE et Sonofon SIM-kort, telefonen checker på operatørkoden.

men nogle TeleDK låste telefoner kan man godt bruge med Telmore
simkort ;)

Fra : Michael Ravn

Dato : 20-02-01 18:28

On Mon, 19 Feb 2001 23:32:57 +0100, "jan steen sørensen"
<jss@private.dk> wrote:

Jeg giver dig ret. Så længe man ikke skal betale abonnementet på 80
kr. pr. måned er det et glimrende abonnement. Hvor finder man et
taletidskort med så lav en minuttakst, og som også virker i udlandet?

Michael Ravn

Fra : N/A

Dato : 20-02-01 22:18

Fra : jan steen sørensen

Dato : 20-02-01 22:18

Helt enkelt: INDEN du opsiger dit abon hos din nuværende operatør beder du
om (pligtig i flg. telestyrrelsen) henvisning til dit nye nummer - gratis i
3 mdr! - du har også mulighed for at abonere på yderligere 6 mdr. " for a
little money every month" - det er faktisk ikke særligt dyrt!

Hvis det ikke er tid nok til at vennerne lærer det nye nummer, så ringer de
vist alligevel ikke ret ofte..

Husk det er jo Mikael dine venner vil have fat i og ikke din mobil - de
finder dig nok skal du se - har selv skulle skifte nummer et par gange
(tvungen!) - ja gu' er det irriterende - men så slemt er det nu heller ikke!

Jan

Fra : Morten Larsen

Dato : 23-02-01 16:25

jan steen sørensen skrev i meddelelsen ...
> [...]
for a
>little money every month" - det er faktisk ikke særligt dyrt!

Hej
Kan jeg få nogen form for henvisning til nyt nummer
når mit nuværende "abbonement" er et taletidskort ?

Jeg kan vel egentlig også bare indtale en besked selv på svaren
og så smide kortet i skuffen - eller hur ?

Det er et Mobilix-kort, som holder et år for 100 kr.-, så
hvis svare-fidusenn dur, er det vel nemmest.

Morten

Fra : Anders Beck

Dato : 20-02-01 22:48

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> wrote in message

> Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor man ikke er glad og tilfreds med det
abon.
> der hører med til telefonen - er der ikke nogle fordele ved Telia Classic
> der kan bruges?.

Joeh, men man skal jo skifte nummer...

Anders Beck